matban Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Noen som vet hvorfor pcen min fryser i studio 9 ? Cpu temperaturen ligger på 56 grader.. kan dette være grunnen eller er det noe annet. Har nok minne.. cpuen kjører på 1 ghz.. pcen fryser når den så vidt er i bruk.. noen tips ? mvh matban Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Sidan du har laga tre trådar om at PCen din låser seg, so rekner eg med det er eit stort problem. Eg veit ikkje kva som gjer det, det kan vere drivarar som har kome i konflikt med kvarandre eller noko heilt anna. Du kan prøve å oppdatere alle gamle drivarar (skjermkort, lydkort, osb.), men det er ikkje sikkert det vil hjelpe. Lenke til kommentar
ArnoldH Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Sidan du har laga tre trådar om at PCen din låser seg, so rekner eg med det er eit stort problem. Eg veit ikkje kva som gjer det, det kan vere drivarar som har kome i konflikt med kvarandre eller noko heilt anna. Du kan prøve å oppdatere alle gamle drivarar (skjermkort, lydkort, osb.), men det er ikkje sikkert det vil hjelpe. Eg veit heller ikkje kva dette kan vere konkret, men erfaringa mi seier at oppdatering av drivarar er viktig. Eit knep kan også vere å redusere maskinvareakselerasjon under eigenskapar for skjerm. Vel fliken innstillinger og feilsøking. Skyv glidar mot venstre for å redusere. Lenke til kommentar
matban Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 lol.. ja dette var ett meget stort problem til jeg satt på en helvetes vifte til 1500 spenn som tar alt.. nå skal jeg bruke 2000 kroner på nytt hk og en prossesor til redigering.. hva anbefaler dere meg ? mvh mb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå