Sponga Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Noen synspunkter ? Jeg har veldig lyst på XPS saken, men har ikke så greie på bærbare. Er den "oppgraderbar" videre (3D kort osv). Noen med erfaringer ? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 De har vel gått ut å sagt at du skal kunne kjøpe en slik oppgraderingspakke etterhvert for å oppgradere 3d-kort etc. Det kommer vel erfaringer og Lenke til kommentar
Sponga Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 De har vel gått ut å sagt at du skal kunne kjøpe en slik oppgraderingspakke etterhvert for å oppgradere 3d-kort etc.Det kommer vel erfaringer og Det høres jo bra ut Snakket med en selger på Dell, fikk mye bedre deal enn på nett. Men har noen her inne kjøpt (prutet) på en XPS ? Jeg skulle få den for 18k ca, men med 1g ram og større HD (ca 21K) Lenke til kommentar
Filla Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Hadde nok vurdert å fått en godt specca 9300. Virker for meg som om man betaler uforholdsmessig mye for de "fjortis" effektene på XPS. 6800 Ultra lager også så mye varme, og trekker så mye strøm at jeg og synes det gir mer mening i å gå for 6800 go kortet. Lenke til kommentar
Sponga Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Hadde nok vurdert å fått en godt specca 9300. Virker for meg som om man betaler uforholdsmessig mye for de "fjortis" effektene på XPS. 6800 Ultra lager også så mye varme, og trekker så mye strøm at jeg og synes det gir mer mening i å gå for 6800 go kortet. Greit nok det, men forskjellen blir ca 1k på en godt specca 9300 mot prisen jeg fikk på XPS`n. Jeg vet hva jeg velger ut ifra de prisene. Diode lysene kan man slå av Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Da er valget ganske enkelt da vil jeg si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå