spinnhead Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Jeg får ikke slettet flere filer som ligger på mp3 spilleren min. Når jeg prøver får jeg feilmeldingen Kan ikke slette _____(filnavnene) Filene brukes av en annen person eller et annet program. Lukk programmer som kanskje bruker filen og prøv på nytt. Aner ikke hvilke programmer som kan bruke filene. Kjempe fint hvis noen kan hjelpe meg ~Spinnhead~ Lenke til kommentar
Stian_S Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Ikke helt med på hvorfor denne meldingen ble postet i ASP under programmering.. ? Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Litt feilpost jah Hvilken mp3 spiller er det snakk om? prøvd å bruke medfølgende programvare til den? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Flyttes fra ASP til må3-kategorien Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 IKKE formater MP3 spilleren din, det gjorde jeg nå virker den ikke lenger Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Du må jo formatere den til windows hvis du har windows. last ned http://www.apple.com/ipod/download/ ipod updater, og bruk recoevery mode EDIT: gjenoppbygg da. Endret 13. november 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå