Arsenal_RULES Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Heihei, har ikke sett noen tråder om CS:S klaner (norske), fins det noen i det hele tatt? Er det noen som blir med å starte en klan, eller noen som har en klan som trenger folk? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 jeg kan tilby deg en klan! er du ute etter en hel norsk klan, eller er halv norsk ( har mange medlemmer som er norsk) nok for deg? Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Helt samma for meg, så lenge folkene kan englesk btw, thx! Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Det finns mange css klaner.. stikk inn på #norge.css og bli ein del av communityet Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Off topic:Gullegutt, tror jeg har spillt mot deg på catchgamer sine servere, Husker det navnet Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hmm.. bruker ikke Gullegutt ingame da men... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Kan godt bli med. Er litt n00b men kan bli bedre! Lenke til kommentar
Wice Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Blir med jeg og ^^ Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 halla, sjekk ut www.lodclub.com/ibg , klan siden våres! Snakk med meg på msn, [email protected], visst du vil joine! ps: har nok noobs i klanen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå