Owners Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Noen som har erfaring med dette kortet på f.eks BF2? Club3D GeForce 6600GT 128MB Lenke til kommentar
Bibendum Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Ja, jeg har spilt mye BF2 og har dette kortet (PCI-e) og det funker helt utmerket, riktignok bare medium setting i BF2, men jeg synes det er helt perfekt. Nå får du et slikt kort meget rimelig fra mpx.no til under 1300,- Lenke til kommentar
Owners Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Ja, jeg har spilt mye BF2 og har dette kortet (PCI-e) og det funker helt utmerket, riktignok bare medium setting i BF2, men jeg synes det er helt perfekt. Nå får du et slikt kort meget rimelig fra mpx.no til under 1300,- Den er bestilt , takk for tipset Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Ja, jeg har spilt mye BF2 og har dette kortet (PCI-e) og det funker helt utmerket, riktignok bare medium setting i BF2, men jeg synes det er helt perfekt. Nå får du et slikt kort meget rimelig fra mpx.no til under 1300,- medium? spiller det med det meste på fult jeg(ikke aa og af) har vel 2x aa og 4x af(tror jeg) Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Har ikke fått testa kortet på BF2 enda, men jeg synes kortet bråker litt mer enn ønskelig. Jeg kjøpte meg Zalman VF700-CU VGA Kjøler, men siden det manglet en del i pakka så har jeg ikke fått montert kjøleribba enda Ellers tror jeg ikke det er så mye å utsette på kortet. De fleste 6600GT kortene er vel like? Om man da selvfølgelig ser bort fra Asus som liker å kjøre sine egne veier.. Endret 1. september 2005 av Howard B Lenke til kommentar
Owners Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Har ikke fått testa kortet på BF2 enda, men jeg synes kortet bråker litt mer enn ønskelig. Jeg kjøpte meg Zalman VF700-CU VGA Kjøler, men siden det manglet en del i pakka så har jeg ikke fått montert kjøleribba enda Ellers tror jeg ikke det er så mye å utsette på kortet. De fleste 6600GT kortene er vel like? Om man da selvfølgelig ser bort fra Asus som liker å kjøre sine egne veier.. Jeg bør vel ha mere strømforsyning enn 250w.Har tenkt å øke til 400w. Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Har ikke fått testa kortet på BF2 enda, men jeg synes kortet bråker litt mer enn ønskelig. Jeg kjøpte meg Zalman VF700-CU VGA Kjøler, men siden det manglet en del i pakka så har jeg ikke fått montert kjøleribba enda Ellers tror jeg ikke det er så mye å utsette på kortet. De fleste 6600GT kortene er vel like? Om man da selvfølgelig ser bort fra Asus som liker å kjøre sine egne veier.. Jeg bør vel ha mere strømforsyning enn 250w.Har tenkt å øke til 400w. Er nok en stor fordel, eller så risikerer du å få en ustabil pc, og det er jo ikke så gøy Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 350-400W PSU er nok anbefalt her ja Gå for en av god kvalitet, Fortron/Source o.l. fra microplex.no . Har selv en 300W F/S PSU på en 2600+ med 9600XT og fire harddisker, det funker ganske greit, men vil anta at et 6600GT drar mer strøm Lenke til kommentar
Owners Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) 350-400W PSU er nok anbefalt her ja Gå for en av god kvalitet, Fortron/Source o.l. fra microplex.no . Har selv en 300W F/S PSU på en 2600+ med 9600XT og fire harddisker, det funker ganske greit, men vil anta at et 6600GT drar mer strøm Nå er det visst vanskelig å finne med en uten av/på knapp . Endret 1. september 2005 av Owners Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Nå er det visst vanskelig å finne med en uten av/på knapp . Og det er et problem at det er av/på-knapp på PSU? Lenke til kommentar
Owners Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Nå er det visst vanskelig å finne med en uten av/på knapp . Og det er et problem at det er av/på-knapp på PSU? Da jeg spurte Dell forum om jeg kunne oppgradere med bedre strømforsyning så nevnte han bl.a at det ikke skulle være med en av/på knapp.Og jeg måtte passe på hvilke posisjon strømpluggen var i.Ganske sære maskiner har jeg skjønt. Endret 1. september 2005 av Owners Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Nå er det visst vanskelig å finne med en uten av/på knapp . Og det er et problem at det er av/på-knapp på PSU? Da jeg spurte Dell forum om jeg kunne oppgradere med bedre strømforsyning så nevnte han bl.a at det ikke skulle være med en av/på knapp.Og jeg måtte passe på hvilke posisjon strømpluggen var i.Ganske sære maskiner har jeg skjønt. Det er ikke sær maskin det da, har selv sett vanlige maskiner som har to kontakter fra PSU og ned til hovedkortet, og begge kontaktene er helt like, tror kluet var at jordingen skulle inn mot midten...Vet ikke om det var dette du tenkte på da...? Frankie Lenke til kommentar
Owners Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Nå er det visst vanskelig å finne med en uten av/på knapp . Og det er et problem at det er av/på-knapp på PSU? Da jeg spurte Dell forum om jeg kunne oppgradere med bedre strømforsyning så nevnte han bl.a at det ikke skulle være med en av/på knapp.Og jeg måtte passe på hvilke posisjon strømpluggen var i.Ganske sære maskiner har jeg skjønt. Det er ikke sær maskin det da, har selv sett vanlige maskiner som har to kontakter fra PSU og ned til hovedkortet, og begge kontaktene er helt like, tror kluet var at jordingen skulle inn mot midten...Vet ikke om det var dette du tenkte på da...? Frankie Kan nesten virke slik da .Det skal ikke være noen av/på knapp bak på den.Slik som denne men uten knapp. http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=151799 Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Seriøst, hvorfor kunne det ikke være av/På knapp bak på strømforsyningen da? Var det noe spessiel grunn til det? Frankie Lenke til kommentar
Owners Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Seriøst, hvorfor kunne det ikke være av/På knapp bak på strømforsyningen da? Var det noe spessiel grunn til det? Frankie Det har seg slik at bak på maskinen så er det ingen hull i karosseriet til en bryter , kun strømpluggen.Men nå vurderer jeg å skjære i karosseriet for å lage et hull for en bryter.Såvidt jeg har forstått nå så kan jeg bruke en strømforsyning med en av/på bryter uten at det lager kluss i systemet.Det er nemlig umulig å få tak i ATX strømforsyning uten en slik bryter. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Aha, da skjønner jeg Frankie Lenke til kommentar
Owners Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 Aha, da skjønner jeg Frankie Nå er det en på Dell support forum som sier at han har kjørt et X850XT PE kort med 250 W uten problemer så jeg tror jeg vil prøve det nye kortet først når det ankommer neste uke. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Ikke dumt det egentlig, kjipt å kjøpe nye deler hvis det vil funke med det du har nå da. Frankie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå