Gå til innhold

Creative Zen Touch eller Sleek?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv en Touch, og er godt fornøyd. Den mangler radio og opptaksfunksjon, men ingen av delene er noe jeg spesielt savner. De andre funksjonene Sleek har til fordel for Touch (minst spilte osv.) ser jeg mer på som gimmicker enn noe annet, men det får bli opp til deg selv å vurdere.

UUnreal: Å trekke fram Sleeks batteritid som et argument for den mot Touch er vel litt lite gjennomtenkt.

Poor Leno: Hva er det du misliker med Touch? Og hvor har du funnet disse testene? Macworld og iPod1?

Lenke til kommentar
Har selv en Touch, og er godt fornøyd. Den mangler radio og opptaksfunksjon, men ingen av delene er noe jeg spesielt savner. De andre funksjonene Sleek har til fordel for Touch (minst spilte osv.) ser jeg mer på som gimmicker enn noe annet, men det får bli opp til deg selv å vurdere.

UUnreal: Å trekke fram Sleeks batteritid som et argument for den mot Touch er vel litt lite gjennomtenkt.

Poor Leno: Hva er det du misliker med Touch? Og hvor har du funnet disse testene? Macworld og iPod1?

Hehe...

Neida! Altså, slaktes er vel litt overdrevet, men spilleren har iallefall ikke fått noe bedre score enn middels! :)

Det jeg har mest imot Touch (og mange andre creative modeller) er den avlange touch-saken, som er ALTFOR sensitiv!

Lenke til kommentar

Sier det ikke som ett argument, men som informasjon. Ikke misforstå.

Vet at Touch har bedre batteritid, men tar det ikke som en selvfølge at alle vet at det er 18. Derfor er det relevant.

Endret av UUnreal
Lenke til kommentar

Tror det blir Touch pga. pris. Sleek frister meg ikke pga. prisen. Selvfølgelig er det kjekt med radio- og opptaksfunksjoner, men jeg trenger det nok ikke.

EDIT: Har også sett nærmere på bilder av de to. Sleek er jo stygg i forhold til Touch!

Takk for alle svar!

Endret av Johan123321
Lenke til kommentar

EDIT: Har også sett nærmere på bilder av de to. Sleek er jo stygg i forhold til Touch!

Takk for alle svar!

Tror det veldig mange som er uenig med deg der. Jeg er veldig uenig, men, dette med smak og behag er jo subjektivt. Touch har jo fått gode tilbakemeldinger av de fleste som har kjøpt den på komplett, og du for en veldig god spiller for prisen. Men den er ca 30 % tyngre enn Sleek, og en del større i omfang. Dette, i tillegg til de andre fordelene ved Sleek (bl.a. en meget god radio), gjør at jeg ihvertfall valgte Sleek.

Lenke til kommentar
Tror det veldig mange som er uenig med deg der. Jeg er veldig uenig, men, dette med smak og behag er jo subjektivt. Touch har jo fått gode tilbakemeldinger av de fleste som har kjøpt den på komplett, og du for en veldig god spiller for prisen. Men den er ca 30 % tyngre enn Sleek, og en del større i omfang. Dette, i tillegg til de andre fordelene ved Sleek (bl.a. en meget god radio), gjør at jeg ihvertfall valgte Sleek.

Nå er jo du sleek-jugend også, da. :)

Selv er jeg fornøyd med min zen touch. Skulle gjerne likt litt mer volum, på den. men det holder i massevis.

Lenke til kommentar

Nå er jo du sleek-jugend også, da. :)

Selv er jeg fornøyd med min zen touch. Skulle gjerne likt litt mer volum, på den. men det holder i massevis.

Hehe :!: Du har nok rett.

Det finnes mange bra spillere på markedet. Kjøper man en zen touch, får man utvilsomt mye for pengene. Selv om lommeboken skrek litt, bladde jeg imidlertid opp de ekstra hundrelappene for å få en forholdsvis mye lettere spiller med radio.

Har hatt 4-5 mp3 spillere, men etter ca en måneds bruk, har jeg aldri tidligere vært i nærheten av å være så fornøyd med kjøpet.

Uansett, alle bør sette opp en liste med prioriteringer over hva som er viktig/mindre viktig. F.eks; fargeskjerm, radio, design, brukergrensesnitt, batterikapasitet, lagringskapasitet, pris og ikke minst lydkvalitet. Denne listen er langt i fra uttømmende. Det var egentlig et skudd fra hofta som førte til at jeg valgte zen sleek. Men utifra tildigere erfaringer med Creativespillere, følte jeg det var risikofritt. Den oppfyller de fleste av prioriteringene på min liste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...