Jaffe Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Jeg vurderer å kjøpe Creative Zen Touch, men Sleek er heller ikke helt utelukket. Derfor lurer jeg på om Sleek har noe ekstra som er verdt de ekstra pengene? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Innebygd radio, Innebygd opptaker. Spilleren er av metall og den er mindre enn touch. 18 timers batteritid. (Sleek). Ikke minst bra lyd!! Er vel noe som burde tale for den. Endret 31. august 2005 av UUnreal Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Ville gått for Sleek jeg ja Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Touch er ikke bra! (testet den selv) og den er forøvrig slaktet i alle tester jeg har lest også! Gå for sleek, hvis du absolutt må! (Eller iPod?) -Leno Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Har selv en Touch, og er godt fornøyd. Den mangler radio og opptaksfunksjon, men ingen av delene er noe jeg spesielt savner. De andre funksjonene Sleek har til fordel for Touch (minst spilte osv.) ser jeg mer på som gimmicker enn noe annet, men det får bli opp til deg selv å vurdere. UUnreal: Å trekke fram Sleeks batteritid som et argument for den mot Touch er vel litt lite gjennomtenkt. Poor Leno: Hva er det du misliker med Touch? Og hvor har du funnet disse testene? Macworld og iPod1? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Har selv en Touch, og er godt fornøyd. Den mangler radio og opptaksfunksjon, men ingen av delene er noe jeg spesielt savner. De andre funksjonene Sleek har til fordel for Touch (minst spilte osv.) ser jeg mer på som gimmicker enn noe annet, men det får bli opp til deg selv å vurdere.UUnreal: Å trekke fram Sleeks batteritid som et argument for den mot Touch er vel litt lite gjennomtenkt. Poor Leno: Hva er det du misliker med Touch? Og hvor har du funnet disse testene? Macworld og iPod1? Hehe... Neida! Altså, slaktes er vel litt overdrevet, men spilleren har iallefall ikke fått noe bedre score enn middels! Det jeg har mest imot Touch (og mange andre creative modeller) er den avlange touch-saken, som er ALTFOR sensitiv! Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Jeg ville tatt Zen Sleek... Mindre og MYE penere å se på da gitt. Veier mindre også Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) UUnreal: Å trekke fram Sleeks batteritid som et argument for den mot Touch er vel litt lite gjennomtenkt. Sier det ikke som ett argument, men som informasjon. Ikke misforstå. Vet at Touch har bedre batteritid, men tar det ikke som en selvfølge at alle vet at det er 18. Derfor er det relevant. Endret 31. august 2005 av UUnreal Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Tror det blir Touch pga. pris. Sleek frister meg ikke pga. prisen. Selvfølgelig er det kjekt med radio- og opptaksfunksjoner, men jeg trenger det nok ikke. EDIT: Har også sett nærmere på bilder av de to. Sleek er jo stygg i forhold til Touch! Takk for alle svar! Endret 31. august 2005 av Johan123321 Lenke til kommentar
gustav Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 EDIT: Har også sett nærmere på bilder av de to. Sleek er jo stygg i forhold til Touch! Takk for alle svar! Tror det veldig mange som er uenig med deg der. Jeg er veldig uenig, men, dette med smak og behag er jo subjektivt. Touch har jo fått gode tilbakemeldinger av de fleste som har kjøpt den på komplett, og du for en veldig god spiller for prisen. Men den er ca 30 % tyngre enn Sleek, og en del større i omfang. Dette, i tillegg til de andre fordelene ved Sleek (bl.a. en meget god radio), gjør at jeg ihvertfall valgte Sleek. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) [Hviske]kjøp iPod[/Hviske] Endret 1. september 2005 av Poor Leno Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) [Hviske]kjøp iPod[/Hviske] Ikke tenker jeg du glømte der... Personlig skal jeg bestille Sleek så fort jeg har solgt min gammle. Endret 1. september 2005 av thomas ll Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Altså, iPod hadde nok vert det beste hadde det ikke vert for pris.. Men tror Touch gir meg mest for pengene. Endret 1. september 2005 av Johan123321 Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Altså, iPod hadde nok vert det beste med tanke på pris... På hvilken måte? Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Altså, iPod hadde nok vert det beste med tanke på pris... På hvilken måte? Var nok litt trøtt Har redigert nå. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Tror det veldig mange som er uenig med deg der. Jeg er veldig uenig, men, dette med smak og behag er jo subjektivt. Touch har jo fått gode tilbakemeldinger av de fleste som har kjøpt den på komplett, og du for en veldig god spiller for prisen. Men den er ca 30 % tyngre enn Sleek, og en del større i omfang. Dette, i tillegg til de andre fordelene ved Sleek (bl.a. en meget god radio), gjør at jeg ihvertfall valgte Sleek. Nå er jo du sleek-jugend også, da. Selv er jeg fornøyd med min zen touch. Skulle gjerne likt litt mer volum, på den. men det holder i massevis. Lenke til kommentar
gustav Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Nå er jo du sleek-jugend også, da. Selv er jeg fornøyd med min zen touch. Skulle gjerne likt litt mer volum, på den. men det holder i massevis. Hehe :!: Du har nok rett. Det finnes mange bra spillere på markedet. Kjøper man en zen touch, får man utvilsomt mye for pengene. Selv om lommeboken skrek litt, bladde jeg imidlertid opp de ekstra hundrelappene for å få en forholdsvis mye lettere spiller med radio. Har hatt 4-5 mp3 spillere, men etter ca en måneds bruk, har jeg aldri tidligere vært i nærheten av å være så fornøyd med kjøpet. Uansett, alle bør sette opp en liste med prioriteringer over hva som er viktig/mindre viktig. F.eks; fargeskjerm, radio, design, brukergrensesnitt, batterikapasitet, lagringskapasitet, pris og ikke minst lydkvalitet. Denne listen er langt i fra uttømmende. Det var egentlig et skudd fra hofta som førte til at jeg valgte zen sleek. Men utifra tildigere erfaringer med Creativespillere, følte jeg det var risikofritt. Den oppfyller de fleste av prioriteringene på min liste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå