Abruzzi Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Hei! Jeg har kjøpt en Sony DVD-brenner DWQ28AB2 IDE OEM. Kjøpte den fra komplett og fikk ikke med noen cd eller andre papirer, kun brenneren. Men hvordan skal jeg få denne til å virke? Jeg prøvde å ta ut cd-brenneren og sette inn dvd brenneren i stedenfor men da ville ikke datan komme inn i windows, den ville kunn boote. Når jeg satt i win xp cd`en kunne jeg installere windows på nytt men jeg vil jo ikke det. Endret 31. august 2005 av oleeid Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Se på baksiden av brennerne, se etter ulikheter, og så setter du den nye slik den gamle er. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Jeg har satt alle ledningene likt som det var på cd brenneren. Men det virket ikke som om datan fant dvd-brenneren. Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Er den nye DVD brenneren slave eller master? Husk å sette den nye DVD brenner på samme innstilling som den gamle cd brenneren. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Nå spør du vanskelig, hehe. Husker ikke helt men hva har forskjellen å si? Kom ikke inn i Setup etter at jeg hadde satt inn brenneren så jeg får ikke endret på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå