Vallhall Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Hei dere Har en Intel "prescott" som jeg har overklokket med stock kjøling fra 3.8 til 4.3, hvor mye mer kan jeg hente med en vannkjøling til rundt 2 store lapper? Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 du henter ikke noe mer mhz vis ikke det er tempen din som stopper det da. tempraturen går nokk endel ned vis du monterer settet orntlig. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Takker for svar Altså kan jeg bare spare meg de lappene? Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 hva er load tempen din på prescotten din da? fks nor du overklokker og du ikke kan klokke mer pga for høy temp. da kan du trygt kjøpe deg ett vannkjølings kit. men vis luftkjøleren gjør jobben greit så er det opp til deg egentlig.. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Mener du tempen på CPU i windows når jeg ikke spiller? Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 nej... fks nor du spiller ett spill som kansjer er litt tungt å drive. fks hl2\D3\bf2 etc spill det en halvtimes tid så sjekker du cpu temp da. er den runt 60 og over så hadde det nokk gjort seg bra med vannkjøling. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Ok, skal prøve det aller aller tyngste spill som er laget for CPU, LOMAC Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Eller du kan kjøre prime95 og se hvordan temp stiger. på 100% load. Kjør Torture Test med det første valget, small size. http://files.extremeoverclocking.com/file.php?f=103 Endret 1. september 2005 av B-QL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå