allyse Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Satt å leste her på forumet før idag. Kom da over en eller annen som sa VELDIG mange hovedkort ikke klarte å levere nok strøm til skjermkortet/AGP porten... Vi snakker her om GF4 kort... Det er bare det jeg tenkte på å kjøpe et nytt skjermkort (GF4) og har et MSI k7T turbo... Kommer jeg til å få problemer? Har en 300W strømforsyning. Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Det var jeg som kom med den posten... Veldig mange og veldig mange, jeg tror i det minste det ikke er noe uvanlig problem. Mitt tips er å sjekke forumet på http://www.viaarena.com. Har kortet ditt problemer med gf4, er det nesten garantert poster om det der borte under msi-kategoriene. Kjøper du på postordre har du uansett retur-rett, og da risikerer du bare portoen. mvh Are-Harald. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Hadde dette vært tilfelle så hadde alle Grafikkort blit levert med AGPPRO støtte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå