TOO TRILL Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Min mor har fått tilbud om å kjøpe diverse datautstyr og pc'er gjennom jobben. Hun har tenkt til å kjøpe en bærbar dell og jeg spurte om vi kanskje kunne kjøpe en flatskjerm til den nye pc'en min. Moren min har ikke stort mye greie på data så hun spurte meg om hjelp til skjermen, valget var mellom en 17" med 12ms og en 19" med 20 ms. Den 19" skjermen har blitt testet her på HW og fikk mye skryt p.g.a lite ettersplep, men i prisguiden skrev noen at det var ghosting i spilling med skjermen. Hvilken skjerm skal vi ta med tanke på at det blir spilling? Endret 31. august 2005 av St.Matias Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Kan noen være så snill å hjelpe? Lenke til kommentar
skromt Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 4400 er litt drøyt for den 19" skjermen vil jeg si! Når denne skjermen går for 3700.. http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5811 Men om det må være Dell er vel 1905" å foretrekke for min del som er anbefalt bl.a av hardware.no, finnes test. Aldri hørt om 17" fra Dell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå