-Tori- Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Endret 31. august 2005 av -Tori- Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 ha. ha.........? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Det stemmer, kunne dog vært litt mer gjennomført. Gothere kan mobbes i timesvis. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Vil heller påstå at det der er en punker, eneste som er goth med hun der er jo sminka. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Verste er de som er deppa av ingen god grunn. Ellers kan noen av de være ganske høflige å snakke med faktisk. Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Verste er de som er deppa av ingen god grunn. Ellers kan noen av de være ganske høflige å snakke med faktisk. Wtf??? Hvorfor skal det være mindre "høflig" å snakke med en gother enn en "vanlig" person? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Ikke mobb gothere! Gothere kan være morsomme, snille og smarte mennesker sågar som gangstere, bimboer eller oss på humoravdelinga. Særlig norske gothere er flinke til å lage god musikk og er godt likt over hele verden Men joda... Er litt morsomt med de strømpene deres... Endret 31. august 2005 av Vegard_ Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 syns gotherjenter er søte jeg... (men så er jo jeg litt rar) Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 AcolyteGutripper: Jeg er helt enig. Eller, jeg synes ikke hu er søt FORDI hu er gother. Men om hu er gother eller blondine har ikke noe å si på om jeg liker jenta eller ikke. de fleste vennindene mine er tross alt gothere, så... Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 AcolyteGutripper: Jeg er helt enig. Eller, jeg synes ikke hu er søt FORDI hu er gother. Men om hu er gother eller blondine har ikke noe å si på om jeg liker jenta eller ikke. de fleste vennindene mine er tross alt gothere, så... jeg syns de er både snille og pene og se på... Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 At de er snille er vel kanskje ikke en selvfølge uansett hvordan de ser ut! men at mange gothere er pene, det er helt sikkert! Det jeg mente istad var at det har jo litt med dama å gjøre og! Ikke bare stilen! hehe... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Særlig norske gothere er flinke til å lage god musikk og er godt likt over hele verden HAHA og hvem tenker du på når du sier det? Forresten så er gothere som regel skamstygge. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 hehe.... Trasig Hva har punk med Goth å gjøre? sist jeg skjekket hører mine goth's på metal. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 hehe.... Trasig Hva har punk med Goth å gjøre? sist jeg skjekket hører mine goth's på metal. Bekrepet metal er større en som så. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Forresten så er gothere som regel skamstygge. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 De som er stygge er fordi de ikke greier helt å bruke sminken og bruke klær som faktisk passer til dem bedre. Alt etter fasong og ansikt. Men noen har greid å pynte seg veldig godt i den stilen, mens andre ser ut som hvalross med tjære over. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 hehe.... Trasig Hva har punk med Goth å gjøre? sist jeg skjekket hører mine goth's på metal. Bekrepet metal er større en som så. Gidder jo ikke ramse opp alle sub-sjangre.... såe jeg sier bare at de hører på fellesnevnern jeg Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 bah, posør goths kanskje.. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) HAHA og hvem tenker du på når du sier det? Forresten så er gothere som regel skamstygge. Ich schreibe under på den jeg. Endret 1. september 2005 av Vero_NiCa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå