StupidNick Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Det Amerikanske alternativ rock bandet, Weezer ble formet 14. Februar 1992, i Los Angeles, California. De opprinnelige medlemmene var Rivers Cuomo som vokalist, gitarist og låtskriver, Patrick Wilson på trommer, Matt Sharp på bass og Jason Cropper. Fem uker senere fikk bandet sin første spillejobb på en pub i Hollywood. Weezer begynte å spille på små nattklubber rundt omkring i Los Angeles. Etter 16 måneder med demo-innspillinger og små spillejobber fikk Weezer platekontrakt med selskapet Geffen Records. Bandet flyttet til New York for å spille i det kjente studioet, Electric Lady Studios Hvordan er det med de da? Liker vi Weezer eller? Personlig digger jeg dem. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 syns ikke de er no spess... Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Buddy Holly og Sweater Song..? eller er det samme sangen? Uansett smått koselig bråkepop. T'Weed Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Syns ikke de er noe nevneverdig bra. Har The Green Album på maskinen, men hører aldri på det. De har en sang som er litt bra og det er Hash Pipe. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Enig med CurSe, bortsett fra at jeg synes Hash Pipe er sinnsykt heftig. Resten av albumet er jeg derimot mindre begeistret for (kjøpte albumet pga Hash Pipe). Lenke til kommentar
haarod Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Island in the Sun er en fin sang. Resten av sangene er ok. Digger dem ikke, men er noe jeg kan høre på Lenke til kommentar
hylo Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Jeg syntes ikkenoe om Weezer. Det er for... ''KEKE''. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Liker Island in the sun Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Jeg syns Weezer er noe forbannet dritt. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Jeg syns Weezer er noe forbannet dritt. Næmmen? Du òg? *kozepå* Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Jeg syntes ikkenoe om Weezer. Det er for... ''KEKE''. keke? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 O.K. Band! Ikke noe mer eller mindre. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Liker det jeg har hørt! Det vil si: - Island In The Sun - Hashpipe - Buddy Holly - Keep Fishin' Bra sommerpunk! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Ja, Weezer går under kategorien "bra" hos meg. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Hørt dem live. Han synger falskt! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Et innlegg med litt for ufin språkbruk og ett med ingenting bortsett fra quote av en annen er slettet. Geir Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Den der Beverly Hills, jeg syns det er trist at plateselskap tør og gi utt noe så tørt og kjedelig. Hver gang jeg kommer i en situasjon at denne sangen blir presset på meg føler jeg ubehag til de grader. Teksta er så utrolig kjedelig og tam, og han synger det så det blir enda tregere, og musikken, musikk? er jo bare to tre lyder i løpet av 10sekunder. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 dårlig. de gjør ikke noe bra ut av musikken sin. f.eks beverly hills. den var dårlig. det samme gitarspillet hele tiden. akkurat som om den gikk i "replay" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå