mannyboi Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Hei! Jeg har en ny harddisk, og har styrt masse etter at windowsinstallasjonen kræsjet... en ting jeg lurer på om jeg kan gjøre: Jeg har 2 HDer, og jeg vil kopiere filene fra HD1 til Hd2, som er helt ren... kan jeg gjøre det via gjenopprettingskonsollen fra XP cden? jeg har hatt noen forskjellige problemer med registeret... først forsvant NTLDR, og det fikk jeg fikset... på neste boot, va Boot.ini vekke, og hal.dll manglet... det fikk jeg fikset, også neste boot kom det opp blåskjerm med feilmeldingen Stop 0x0000007B.. får ikke fikset dette, så jeg må prøve å få kopiert filene over og formatert-reinstallert XP... så hvordan er kommandoen hvis jeg skal gjøre det i gjenopprettingskonsollen? blir det: copy c:/ d:/ (?) takk for alle svar! (ps, se den gamle topicen min, "Blåskjerm under boot") Lenke til kommentar
*Titan* Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Jeg ville heller vurdert å installere XP på den rene disken, og bare bruke de filene du ville overføre til den rene, fra sin opprinnelige plassering. Selv har jeg formatert 5-6 ganger siden jeg fikk de fleste spilla mine, men jeg kjører bare .exe filene til spilla fra orginal plassering.. Funker fett det *TiTaN* Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 det som er tingen, er at den rene harddisken er IDE, altså, mye treigere enn den nye S-ATA harddisken min.. så jeg vil ha programmer/spill/windows installert på S-ata disken, fordi da går alt mye fortere... men det jeg gjør da: -Installere XP på den gamle, rene IDE disken. -Flytte over filene fra S-ATA disken til IDE disken -Reinstallere XP og Formatere S-ATA disken -Flytt over igjen alt til S-ATA Disken -formatere IDE disken. sant? Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Prøvd å ghoste partisjonen og opprette den på den andre disken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå