Dotten Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 "Macgyver" lever i beste velgående og har vært hovedpersonen i Starate SG1 srien som har gått i en del år (6-7)og som fortsatt går. Fyren har fått gråt hår og alt. http://www.tv.com/richard-dean-anderson/pe...09/summary.html Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Hvorfor tror så mange at Mac'ern er død? Virker jo som tidenes konspirasjonsteori Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Jeg trodde også at MacGyver var død Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 MacGyver er jo artig nok det. Bare litt gått ut på dato nå. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 LOL! ingenting mer å si! (så jeg sier det en gang til) LOL! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Hvorfor tror så mange at Mac'ern er død? Virker jo som tidenes konspirasjonsteori Sikkert fordi han ble forsøkt drept i serien hele tiden Forøvrig et litt oppdatert bilde: (ikke akkurat slikt jeg husker han) Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Svarte, han jo klipt seg=\ Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Han som var den eneste som passet den støgge hårlooken? Han var i mot noe kjernekraftverk i år med VG tittelen "Macgyver mot atomvåpen" Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Richard Dean Anderson lever ja, men "macgyver" er død, de sluttet å lage serien for noen år siden Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Morsomt! *ler* Lenke til kommentar
Steina Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg har hørt at han var sporløst forsvunnet jeg. Har trodd det lenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå