Walts Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Skal ha ny ram til pcen min, skal hive ut det 2brikkene på tilsammen 768mb PC2100 og sette inn 1 GB ram, hvordan skal jeg kjøpe? skal ha PC3200, skal senere ha en av samme brikke som jeg kjøper så jeg kan kjøre dem i dual.. så jeg også senere har lett tilgjenlighet til å bytte til 3 eller 4 gb hvis det trengs engang framover.. hvordan brikke skal jeg kjøpe? er denne grei: Ram brikke Endret 31. august 2005 av djrabbit88 Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Edit: Blæ, dobbelpost. Endret 31. august 2005 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 TwinMos er veldig fin ram ja. Denne brikken vil jeg si er ganske fine med mindre du har store planer om å overklokke. Men tviler på at du kan få kjørt dual senere med tanke på at de gamle brikkene var pc2100 noe som tyder på at systemet er ganske gammelt og dermed tvilsomt støtter dual channel. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 kjører PC2100 siden jeg ikke hadde penger til ny ram da jeg kjøpte nytt hovedkort og CPU tidligere denne mnd.. så kan kjøre dual channel ;-) Har 2 dual channel på hovedkorte Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 kjører PC2100 siden jeg ikke hadde penger til ny ram da jeg kjøpte nytt hovedkort og CPU tidligere denne mnd.. så kan kjøre dual channel ;-) Har 2 dual channel på hovedkorte å, okay. Men ville valgt den brikken du allerede har foreslått, med mindre noen andre har sterke innvendinger mot det. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 okey men da skal jeg gå for den.. men hvis jeg skal klokke CPU må jeg ha en annen ram da? skal kanskje det senere.. fra 1.8 til 2.0 eller 2.2, er en amd athlon 64 3000+ 1.8ghz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå