AndersT2 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Noen som har erfaringer med MPX. Og hvor lang tid bruker de på å sende varer de har på lager? Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Har bare gode erfaringer med Mpx.no. Har vanligvis varer de har på lager i hendene 2-3 virkedager etter bestilling. Noe som jeg synest er bra med tanke på at posten bruker ett år for å få pakker hit ut på kysten av sunnmøre. Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Må si meg enig med Misshaped. Bestilte noe der (lagervare) en torsdagskveld og hadde det i handa på lørdag. Kjapt levert! Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 De er veldig flinke til å sende varene fort av gårde (når de er på lager). MPX Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 MPX er flinke til å sende varene tidlig, og hvis det er noe feil med varene så er det ikke et problem med å freturnere dem. Lenke til kommentar
rubme Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg har bestilt to ganger fra de. Den ene gangen tok det 5 dager fra bestilling, til jeg hadde delene i hånden. Den andre gangen tok det 3 uker før jeg fikk varen.(ja, det var lagervare). Når jeg ringte å hørte hvor varene var, sa mpx at de hadde to systemer som bestillingen kommer til, og at det var en feil som gjorde at bestillingen ikke ble overført til riktig sted. Feil kan skje og jeg kommer til å handle der flere ganger. Rubme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå