MysticoN Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 først laga jeg meg en hunter.. vart lvl 57.. vart lei:/ deretter laga jeg meg en shaman (lvl 56) lock (30), mage (35), rogue (21) blir nokk ikke lei på en stund jeg nei:) hehe hunteren har jeg slutta helt med.. samme med locken.. for tiden så er mage'en min kun min personlige enchanter.. sender gear til han jeg vil ha enchanta:) ellers så digger jeg rogue.. grinding går så utrolig fort.. alltid likt å crafta.. har crafta ferdig Engineering (goblin og gnome), Alchemist (snart 2 ganger), enchanting, tailor og leather worker.. må si meg mest skuffa over lw.. det jeg frykter er at jeg kan bli litt lei av wow, når jeg ikke har noe mer å crafte.. litt for enkelt å crafte i dette spillet synest jeg.. til og med starta med cooking med min rogue:) mmmm mat Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 En uka igjen så er det slutt. Kanskje skal jeg spille mer i fremtiden.Blir dyrt for meg som ikke har noe jobb. dyrt med wow? Lenke til kommentar
andiss Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 En uka igjen så er det slutt. Kanskje skal jeg spille mer i fremtiden.Blir dyrt for meg som ikke har noe jobb. dyrt med wow? Kanskje ikke alle har en mamma eller pappa som deg som betaler da! *herregud* Ikke poeng å slenge sånne kommentarer. Respekter han. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Enkelt å skaffe 100 kr i måneden, bare å prioritere. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Kanskje ikke alle har en mamma eller pappa som deg som betaler da! Ow, måtte du si det... tanken på at jeg spiller sammen med immature brats som får mamma/pappa til å betale for seg, gir meg brekninger Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 En uka igjen så er det slutt. Kanskje skal jeg spille mer i fremtiden.Blir dyrt for meg som ikke har noe jobb. dyrt med wow? Kanskje ikke alle har en mamma eller pappa som deg som betaler da! *herregud* Ikke poeng å slenge sånne kommentarer. Respekter han. ehh?? hva får deg til å tro at jeg ikke betaler for wow selv??? usakelig komentar.. er vel 120 kr eller noe.. like mye some en kino med popkorn det.. så NEI, jeg vil ikke si at det er dyrt å spille wow.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 nei, det er pøkkbillig, i alle fall ikke dyrt 80 - 120.- måneden går greit. Jeg sparer lommepengene og samler opp nok til å få betalt regningene mine på en eller annen måte... Jobb har jeg aldri hatt, og ser ikke for meg hvordan JEG skal kunne få meg en og overleve i den:P Lenke til kommentar
superreven Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 WoW er kos Si opp? Never! Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Kanskje ikke alle har en mamma eller pappa som deg som betaler da! Ow, måtte du si det... tanken på at jeg spiller sammen med immature brats som får mamma/pappa til å betale for seg, gir meg brekninger hadde egentlig tenkt og betale selv men så insisterte mamma og pappa at de skulle det... uanset er ikke 100 kr i måneder mye for et spill som er så bra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg kommer til å fornye kontoen min for 6 nye mnd nå, selv om jeg kan være lei til tider, er det et flott tidsfordriv - og dessuten gleder jeg meg stort til å se hva vi har i vente fra Blizzard, og jeg håper på expansion før Jul Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 En uka igjen så er det slutt. Kanskje skal jeg spille mer i fremtiden.Blir dyrt for meg som ikke har noe jobb. dyrt med wow? Ja. 110 kr er mye for meg, som ikke har noe jobb. Er ikke bortskjemt som mange andre her. Lenke til kommentar
str00tz Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 En uka igjen så er det slutt. Kanskje skal jeg spille mer i fremtiden.Blir dyrt for meg som ikke har noe jobb. bare lurer, selv om du ikke har jobb, har du ikke 100,- i mnd ? da hadde jeg løpt på sosialkontoret med en gang, for du må være tynn som en flis Lenke til kommentar
str00tz Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 jeg blir aldri lei Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Eneste jeg er lei er at folk stadig byr over runecloth'n min, har ikke ork til å farme selv(skal ha kodo ) Baby, dakal deg :/ Kanskje vi skal begynne å farme til kodoen din sammen? Btw, kan farme runecloth i AV også Menneh...når skal jeg få tilbake for robe'n da? Enda litt som står igjen vel? On Topic: jeg sier ikke opp nei, blir ikke lei, men er skummelt hekta. Endret 1. september 2005 av Sub-Lock Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Har ikke kjent et lite nypp av lyst til å slutte siden februar, har det like gøy nå (om ikke mer) som da jeg startet. Ble lei av å tanke etter 60 levler, så jeg levler opp to andre klasser i stedet (druid og mage). Blir et helt annet spill nesten når man prøver en annen klasse. Alle de triksene man skulle ønske man hadde selv når man ble eid av <klasse> har man nå osv. Kommer nok til å spille en god stund til, har enda masse endgame som ikke er utforsket enda, så jeg har mye å glede meg til. EDIT: Og så kan man jo alltids prøve seg på andre siden også da (selv om jeg skal ærlig innrømme at Barrens tok knekken på de fleste Horde-altene mine...) Endret 1. september 2005 av PoleCat Lenke til kommentar
pdkorva Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Er lei selve sverd-skjold-magi turnusen, frøys wow den måneden her Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 selv om jeg skal ærlig innrømme at Barrens tok knekken på de fleste Horde-altene mine...) Indeed, hater barrens, var en grunn til jeg ikke spilte så mye med mine nye alts (orc,tauren,troll) fikk de til lvl 10 og så tenkte jeg, faen no er det evig med quests i barrens foran meg, så min neste horde kar, blir på en ny server og skal være undead. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg blir lei. _Hadde_ en perfekt guild på BurningBlade! Så og si alle var Norske! <3 Clan Skallagrim <3 Vi var i teten ofte... første på horde som tok majordomo liksom. Vi cleara hele MC uten en eneste wipe. Vi peste litt og klarte til slutt å drepe Ragnaros. 2 ganga vi prøvde trur jeg det var first try ( etter vi allerede hadde drept han en gang ). Men så kommer den dagen da guilden har dårlig moral og vi blåser av et 40mannsraid etter at vi wipa på 2 første giantsa i MC. Senere på dagen kan man lese at guildlederen har bestemt seg for å stikke... Asså, da frister det ikke mye å fortsette selv heller. Vet ikke hvorfor. Men trur det hjelper å ta en liten pause da. Håper jeg. Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Det som hjelper er å komme seg inn i en ny guild fortest mulig, hvis det er et alternativ da? Lenke til kommentar
Knarke Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Avsluttet subscription denne måneden pga. skole og andre forpliktelser. Det skal også sies at WoW ble litt for mye grind, spesielt honor, etter at battlegrounds kom inn i bildet. Å starte Alt var heller ikke et alternativ, siden WoW rettogslett ikke er det dønn morsomt før lv. 60, og bare tanken på å levle en ny character gir meg regelrette brekkninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå