Gå til innhold

Flere som sier opp kontoen sin i fra medio sept?

Anbefalte innlegg

Avsluttet subscription denne måneden pga. skole og andre forpliktelser.

Det skal også sies at WoW ble litt for mye grind, spesielt honor, etter at battlegrounds kom inn i bildet.

Å starte Alt var heller ikke et alternativ, siden WoW rettogslett ikke er det dønn morsomt før lv. 60, og bare tanken på å levle en ny character gir meg regelrette brekkninger.

Ga kontoen til en venn, jeg skal fortsette å betale da. Sendte 1337g til den første på /who lista. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akkurat nå er jeg inni en periode der jeg er litt lei wow. men i løp av disse 6 mndene har jeg vært igjennom mange slike periode og plutselig fått wowgleden tilbake. Så tror nok ikke jeg sier opp abonnementet nei. det tørr jeg ikke :p

Lenke til kommentar

Overhodet ikke lei. Etter 60 levels med Warlock og 20 med diverse andre, fant jeg ut at Priest er (etter warlock) det som er mest underholdende å spille, så jeg skal ha en priest på samme server. Og et troll som allerede er med i en 100-medlemmers RP-guild på RP-PvP, når den kommer. Har mye å drive med enda.

Edit: Lost Chapter-staving.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
En uka igjen så er det slutt. Kanskje skal jeg spille mer i fremtiden.

Blir dyrt for meg som ikke har noe jobb.

dyrt med wow?

Ja. 110 kr er mye for meg, som ikke har noe jobb. Er ikke bortskjemt som mange andre her.

Ja uff, 110 kr i mnd er feeeete summer det.

Lenke til kommentar
Overhodet ikke lei. Etter 60 levels med Warlock og 20 med diverse andre, fant jeg ut at Priest er (etter warlock) det som er mest underholdende å spille, så jeg skal ha en priest på samme server. Og et troll som allerede er med i en 100-medlemmers RP-guild på RP-PvP, når den kommer. Har mye å drive med enda.

Edit: Lost Chapter-staving.

er du også gurubashigubbe? :)

Lenke til kommentar
Hvis han sier at han ikke har råd til 110 kr i måneden på et dataspill, så skjønner jeg det godt. Det jeg ikke skjønner, er hvorfor folk skal legge seg opp i det.

Folk er forskjellige og ikke alle har like mye penger, punktum.

Det har bare ikke noe med bortskjemthet å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...