eggi Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Er bare litt nysgjerrig på hvor mange som er gått lei WoW etter 6 måneder Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) blir lei til tider......spiller kun mye på søndager og kanskje mandager nå. skal ikke si opp! Endret 31. august 2005 av Henrik2k Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Jeg er ikke lei. Er så glad i det spillet <3 Lenke til kommentar
Irons Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 ikke enda, mulig vi skal starte på skrætsj på den nye rp pvp servern når den kommer Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Jeg er ikke lei , tror jeg skal oppleve litt horde på den nye serveren =) Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Er ikke lei spillet. Er lei av mas og pes omkring andre ting i wow. "LFRM Strat/Scholo/UBRS No more paladins plz" V Lenke til kommentar
neb Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Jeg er sånn halvveis lei spillet, men må si opp kontoen uansett. Skal inn i millitæret og tviler på at det blir så alt for mye tid til wow da (desverre). Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Jeg er sånn halvveis lei spillet, men må si opp kontoen uansett. Skal inn i millitæret og tviler på at det blir så alt for mye tid til wow da (desverre). Ikke si opp kontoen fordi du skal i barnehagen Det er så enkelt å dimme fra barnehagen... *ser på meld V Lenke til kommentar
neb Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 er klar over at det er enkelt å dimme, men burde kansje si opp kontoen uansett. Wow er det mest vanedannende spillet jeg noensinne har spilt. Det er så alt for enkelt å drite i andre ting for å spille wow. Så tror kansje det er det beste for meg i bunn og grunn. men vi får nå se! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Ikke si opp kontoen fordi du skal i barnehagen Det er så enkelt å dimme fra barnehagen... *ser på meld V Hehe, to uker er mer enn nok. Student-livet er litt mer givende. Dessuten får man tid til WoW Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Spilt det siden Juni 2004 - Ikke lei ennå. Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Kontoen fryses bare alikevel, så betaler for ny omgang etter en kommer tilbake så vil du ha alt det du hadde før du stakk Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Eneste jeg er lei er at folk stadig byr over runecloth'n min, har ikke ork til å farme selv(skal ha kodo ) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 lei? går ikke an å bli lei dette spillet. Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Jeg er lei av at huntere ikke er ønsket i instanser på høyere leveler Blizzard burde virkelig gjøre noe med det.... Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Ha, blir nok ikke lei av WoW med det første nei. Spiller som Mage akkurat nå, og har det kjempeartig. Har også lagt planer om å nå level 60 før jul. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Ikke si fra dere kontoen dere som vil slutte frys den et par måneder. Skal vedde for at dere vil ha en nostalgisk opplevelse om en stund. Jeg skal fryse kontoen neste uke, men det er pga lite penger, og skole. Blir vel åpna igjen om en måneds tid elns. Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Betalte akkurat for to måneder til siden 6 måneders abo går ut straks. Så skal fortsette jeg Lenke til kommentar
Exxonsen Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Har vurdert på det sterkeste med fryz.... får se; dette tar FOR mye tid og oppmerksomhet. Jævla vanskelig å styre...... når det er tilgjengelig. Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 En uka igjen så er det slutt. Kanskje skal jeg spille mer i fremtiden. Blir dyrt for meg som ikke har noe jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå