Zeph Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Det går framover, og godt er det. Men det går nok tid enda før eg kan kjøpe mobil som kan erstatte digitalkameraet. Lenke til kommentar
simerix Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Bare 3000 kr, wow Dette kommer til å bli markedets mest prisverdte telefon Lenke til kommentar
oddity Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Det står at prisen vil være rundt 3000kr, er det bare telefon uten ab.? Lekkert forresten Legg til 25% MVA + det butikkene skal tjene. Mener du at veiledende utsalgspris i utlandet ikke inkluderer profitt til selger? Godt poeng! Det kan jo også hende at det er moms på varer i landet prisen er tatt fra. Den momsen trekkes vel fra før norsk moms ilegges? Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Gjenstår å se hvor godt menyer, ordbok osv. blir oversatt til norsk/englesk. Kinserne har kommet med mye rart på den fronten før... Lenke til kommentar
zlinky Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 problemet med oversetting fra kinesisk til engelsk oppstår vel når kineserene oversetter alt selv. jeg tviler på at softwaren er oversatt uten hjelp fra nordmenn. Denne mobilen ser svært fristende ut. men som andre sier, det holder ikke bare med et pent ytre og gode specs. Noen som forresten vet om den har wifi/bt eller lignende? gleder meg, ikke minst fordi det blir hardere konkurranse som kan få fart i utviklingen! Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 vi kommer ikke få de med kinesiske tegn på tastaturene vel? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Hehe. Det der var artige bilder og info. Jeg ser virkelig frem til amobil.no sin test av denne telefonen. Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Hei Ser at det er noen som lurer på hva slags tråsløse teknologier som støttes av de to telefonene. Såvidt meg bekjent har VD2 støtte for infrarød, mens VD1 verken har infrarød eller blåtann. ...og det blir nok ikke kinesiske tegn på tastene nei Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 vi kommer ikke få de med kinesiske tegn på tastaturene vel? Selvfølgelig ikke! De satser jo på markedet utenfor Kina også da. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Nå bør vel amobil begynne å få inn testeksemplaret sitt snart? Denne mobilen er helt syk Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 men var det ikke sånn at den ikke hadde BT? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 men var det ikke sånn at den ikke hadde BT? Ingen av dem hadde bluetooth nei. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Det er jo ufattelig. Av alt den har så har den ikke blåtann Lenke til kommentar
simerix Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Det er først og fremst kamera, det er fokusert på på telefonen. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Det er først og fremst kamera, det er fokusert på på telefonen. Jada, men blåtann er jo en fin ting når man skal føre over bilder og video til andre telefoner Lenke til kommentar
simerix Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Men nå er det jo mulig å bare flytte over bilder takket være minnekortet. Mange telefoner idag støtter SD og mini SD. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Men nå er det jo mulig å bare flytte over bilder takket være minnekortet. Mange telefoner idag støtter SD og mini SD. Jada, det er på ingen måte umulig, men det hadde vært mye lettere. Men telefonen er knall uansett Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Hva det angår plastikk preget telefonen har så har jeg hatt mang en telefon som er plastic-fantastic men som er fantastisk på innsiden selv om den kanskje ikke kjennes så fantastisk ut på utsiden. Håper virkelig vi får se topp klasse optikk, og at det ikke er en amatør som har satt sammen kameraet på mørkerommet. Skal garantert ha DV2, mest pga overkill kamera og fordi at det følger med et minnekort =) Så slipper jeg å kjøpe det vedsiden av... Endret 31. oktober 2005 av roy_nor Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Ser mange reagerer pga at mobilen er produsert av et kinesisk merke. Tror ikke det har så mye å si for mobilen, tror folk heller burde vente og se på tester av mobilen før de uttaler seg så bombardisk ang mobilen. Det selges vanlige kameraer med 6mp til 3000, så tror dette kommer til å slå ann. Lenke til kommentar
Pernilsen Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Ja det er inponerende med 6mp men hvordan er bildekvaliteten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg