Zappza Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Hei! Jeg har et stort behov for og låse pcen på LAN spess, men så har jeg kjøpt ett av de hersens tastaturene hvor de har fjernet Win tasten på høyre siden av tastaturet... Så jeg lurte på om det finnes noen kommando som jeg kan skrive inn i cmd så jeg bare kan klikke på skrivebordet for og låse... Noen som vet? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Alt+Ctrl+Del -> Lock Computer Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Vet om dette... Lurte bare på om det er en commando som kan kjøres for og låse den sånn at jeg kan låse den når jeg er på skolen osv... (har en anime gal søster ) Lenke til kommentar
night_mare Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Dekart Logon 2.19 Har du dette innstalert, og har en usb minnenøkkel, kan man gjøre så man MÅ ha minnenøkkelen i for å logge inn! Hvor trygt det er om du skulle miste nøkkelen veit jeg ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå