robber Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 http://vg.transact.no/Group.asp Jeg har et problem. Det dukker opp kinesisk-liknende tegn når jeg komme med innlegg på vg.no,(vitenskap). Derfor tør jeg ikke og sende flere innlegg før jeg får løst dette problemet. Er det noen her som kan hjelpe meg? Disse tegnene"står" på "vitenskapsforsiden", men ingen andre sider. De står spredt og er ikke mange , men tilsynelatende er det dette som foråsaker problemet. Og nå kommer jeg heller ikke _inn_ på vitenskapsforum, og hvis jeg kommer inn,så er det bare tomme sider. Dett er helt nytt for meg. Lenke til kommentar
robber Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Link til innlegg? http://vg.transact.no/Thread.asp?GroupID=173&Group=Vitenskap Jeg sender denne linken til en tråd. Denne siden vil antagelig fremstå som perfekt for deg, men for meg er dette bare en tom side. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 det samme problem har jeg hatt for ca 1 år siden, på microsoft sin oppdaterings sider og forskjellige andre. disse kinesiske/japanske tegn erstattet å, æ og ø, irriterende. forsøkte alt. ( installere IE på nytt og reparasjon av xp nytter ikke ) korrupte filer i IE ? det eneste var og bruke en annet nettleser, men dette var ikke noe for meg. så jeg reinstallerte XP til slutt. Lenke til kommentar
robber Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 (endret) det samme problem har jeg hatt for ca 1 år siden, på microsoft sin oppdaterings sider og forskjellige andre.disse kinesiske/japanske tegn erstattet å, æ og ø, irriterende. forsøkte alt. ( installere IE på nytt og reparasjon av xp nytter ikke ) korrupte filer i IE ? det eneste var og bruke en annet nettleser, men dette var ikke noe for meg. så jeg reinstallerte XP til slutt. Dessverre har innstallasjonskassetten min blitt forlagt et eller annet sted. Og jeg kan ikke nok om dette (dvs nesten ingenting). Litt kan jeg, men jeg vet ikke såpass at jeg vet hvordan man kan bruke en annen nettleser. Kan noen hjelpe meg med dette? Feilen begynner og spre seg til andre sider. Opera 8 er blitt prøvet. Endret 7. september 2005 av robber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå