Isbilen Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Har kommet i en situasjon hvor jeg har behov for et gratis undelete-program (eller i alle fall et uten begrensning på filstørrelse i prøveperioden). Prøvde Recover4all, det fungerte kjempebra helt til den krevde meg for $69 dersom jeg ville gjenopprette filer over 10kb. Alle tips mottas med takk! Lenke til kommentar
kvase Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 REST2514 heter et program som er gratis. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 REST2514 heter et program som er gratis. http://www.webattack.com/download/dlrestoration.html her er nedlastingsiden auto nerlasting Lenke til kommentar
Montag Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Du kan jo prøve Free Undelete. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Takk for tips, endte opp med å bruke et formodentlig tyskutviklet freeware-program som fungerte sånn måtelig. Pc Inspector File Recovery. Ikke så verst egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå