SHU Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Noen som har erfaringer med disse: http://www.cisk.no/ og er det noen som kan si mer om maskinene deres? Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) CI.4 Brutal Maskin Etter dette navnet, ville jeg kjøpt noe hos de bare for å støtte butikken... ' edit: ingen erfaringer nei... Endret 31. august 2005 av LifEstEElEr Lenke til kommentar
Feh Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Butikken er splitter ny og søker forhandlere, så jeg tviler sterkt på at noen har noen erfaringer fra de. Men Pcene deres ser unektelig bra ut Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Minner litt om whitebox egentlig. Er vel i samme område også tror jeg. Lenke til kommentar
cisk.no Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 God dag. Jeg kan bekrefteog si at vi ikke har noe med whitebox og gjøre. Vi kjører noe av de samme maskinene. Men det er alt. Ha en trivelig kveld. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) CI.4 Brutal Maskin Etter dette navnet, ville jeg kjøpt noe hos de bare for å støtte butikken... ' edit: ingen erfaringer nei... hehe, så unektelig lekker ut den ja. (hvis du ikke skal flytte den mye ) eneste som mangler er 1920x1200 oppløsning... WSXGA+ er litt lite på 17'' IMHO Endret 31. august 2005 av MrLee Lenke til kommentar
Feh Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 God dag.Jeg kan bekrefteog si at vi ikke har noe med whitebox og gjøre. Vi kjører noe av de samme maskinene. Men det er alt. Ha en trivelig kveld. Ja det må jeg virkelig si :D Lenke til kommentar
yokko Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 God dag.Jeg kan bekrefteog si at vi ikke har noe med whitebox og gjøre. Vi kjører noe av de samme maskinene. Men det er alt. Ha en trivelig kveld. Greit dere ikke har noe med whitebox å gjøre, men det er like maskiner! CI.1=CL25 CI.4=CL4.6 CI.3=CL56 Håper bare dere har bedre service Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå