Frijazz Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Hvordan yter mobil AMD Athlon 64 4000+ i forhold til andre sokkel 754-cpuer? Jeg har desverre ikke funnet noen tester av den enda. Mobil AMD Athlon 64 4000+ vil være en oppgraderingsmulighet for oss med sokkel 754. Lenke til kommentar
Bob Ibsen Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Kan du poste en link til produktet du tenker på? (Jeg trodde ikke noen mobile-CPUer hadde denne form for PR-rating) Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Prosessoren er annonsert hos AMD. Sannsynligvis har den ikke har nådd butikkene enda. Lenke til kommentar
Bob Ibsen Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Utifra opplysningene i linken kan jeg ikke se noe som vil øke ytelsen per klokke i forhold til f.eks. de eksisterende Turion-utgavene. Pris, kompatibilitet, overklokking og tilgjengelighet er også vanskelig å si noe om uten mer informasjon. Det spørs om du ikke er litt tidlig med å stille dette spørsmålet. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Det spørs om du ikke er litt tidlig med å stille dette spørsmålet. Sannsynligvis er jeg litt tidlig ute ja. Lenke til kommentar
Pera86 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) jippiiiiiiii! ble glad når jeg leste dette, mente å ha lest et sted at amd skulle stoppe å lage nye sokkel 754-prossesorer. men nå vil det jo faktisk være mulig å oppgradere PC'en endel til edit: erm... kanskje jeg tok jubelen på forskudd? er du sikker på at mobile athlon 64 er til socket 754?! og ikke til bærbare maskiner? Endret 2. september 2005 av Pera86 Lenke til kommentar
Bob Ibsen Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Vel, mobile socket 754-prosessorer har vært mulig å bruke til vanlige hovedkort i lang tid nå. Turion ML og MT-seriene er av samme revisjon som Venice/San Diego, og faktisk rimelige. Ta en titt på www.shg.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå