DJViking Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Noen som vet hvordan jeg kan editere context menu(den menyen du får opp når du høyreklikke på ei fil eller en mappe) ? Jeg installerte Winamp3 nå nettopp og avinstallerte den gamle(v2.80). Ætter det var gjort og jeg skulle åpne en MP3 fil ved å velge "Play in Winamp"(De andre winamp valgene har samme problem) i context menu så leitet windows etter den gamle winamp.( Ja jeg prøvde å installere winamp3 på nytt) Jeg kan selvsagt omskrive katalognavnet og filnavnet for den nye winamp slik at han finner den istedet for den gamle. Men jeg vil heller ha muligheten til å direkte å omskrive filbanen i context menu. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 10. august 2002 Forfatter Del Skrevet 10. august 2002 Denne meldingen forsvant vist ut av syne fra Annet om data..Skriver bare denne testmeldingen for å se hvor den dukker opp Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Liten knapp nede som sier vis site meldinger (eller.no) prøv den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå