inferno4517 Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Vi har to PC med XP... Jeg en router... Hvordan deler jeg internetten.. Er det noe med protokoll å gjøre. Trenger jeg det? Venter på et svar... TAKK til deg som svarer. Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 1) Hvor mange utg. har routeren? 2) Hvem er din ADSL-leverandør? Lenke til kommentar
inferno4517 Skrevet 10. august 2002 Forfatter Del Skrevet 10. august 2002 Det er Telenor ADSL.. Og routeren er på fem porter.. Når jeg prøvde å koble adsl til min ruter virket ikke internettet.. Den virket når vi hadde ISDN:- ) Så jeg bruker ikke den. Og routeren har heller ikke noen diode (lys,lamper) _________________ A Thought does not Count i a Dream.... [ Denne Melding var redigert av: inferno4517 på 2002-08-10 19:39 ] Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 bruk sygate til å sette opp... Eller så må du forklare ruteren at du skal bruke pppoe protokol. Dette er en operasjon som varier fra ruter til ruter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå