Zardoz Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 BOOM!Headshot! BOOM! Headshot! Haha, minner meg om en på skolen min! ^^ Høres ut som at han spiller UT Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Ikke for å banne i kjerka, men arvtageren til Pondus? Uansett, det gror bra i norsk tegneseriejungel :-) Enig. Pondus, M og Eon, dette blir bedre og bedre... Edit: De som snakket om Mads Eriksen var lik Mads(figuren)... Jeg synes også det. Damn! Helt lik, jo! til og med nesa ligner spør du meg. Synd han har på lue der da. Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Nå må vi ikke blande Tegnerserie skapern Mads Eriksen og en gittarist i Bergen som heter Mads Eriksen som også er kjent. Vet ikke hvordan noen av de ser ut. Men vet bare at de har samme navn. Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Noen som har lest det nyeste pondus og den M stripen med han som lager kryssord for lørdagsmagasinet i dagbladet? herregud for en bra stripe, beste jeg har lest på evigheter, den er på delt førsteplass med den stripen hvor han tar feil av telefonen og fjernkontrollen og ringer til Nigeria, Håper M holder på lenge :!: Lenke til kommentar
zadu Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 selvom denne tråden er død og begravet: den stripen er ekstra vittig om du skjønner hvor han har "lånt" det fra... http://www.purepwnage.com/ episode 3. FPS doug, purepwnage er helt sinnsykt bra. MÅ SES!(alle episodene) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå