Mads J. Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Er det bare meg , eller er denne knakende bra Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Haha så bra M er den klart kuleste tegneserien evva btw Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 M er konge! :!: Lenke til kommentar
gwh Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Ikke for å banne i kjerka, men arvtageren til Pondus? Uansett, det gror bra i norsk tegneseriejungel :-) Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Mads Eriksen har en genialt fet strek, og det er utrolig mye "liv" i de imo. Elsker stilen hans, elsker humoren hans og elsker temaene han tar opp =) Han var for øvrig halvveis karatetreneren min i et par år, og virket ikke som noen moroklump på tiden tiden :] Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Har vel "kommet ut av skapet" Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 M er rå moro,spesielt skottefyren Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 M er latterlig bra. Lenke til kommentar
feet Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg tror mange liker serien fordi han tegner ting som alle kan kjenne seg igjen i, og spesielt tror jeg vi nerder kjenner oss bedre igjen enn de fleste andre.. Det er en nerdeserie, og jeg elsker det =D Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Pratet litt med han da jeg møtte på han i Trondheim. Virket som en ganske rolig kar spør du meg. Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Pratet litt med han da jeg møtte på han i Trondheim. Virket som en ganske rolig kar spør du meg. Hvordan kjente du han igjen? Har faktisk aldri sett han. Rekner med han er lik den personen i serien, men likevel... Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Mads Eriksen er drit kul! Men har han dame, eller er dette bare i serien? Jeg vet hvertfall med sikkerhet at dama mi aldri i verden hadde latt meg få tegne henne så enkelt som det der, hvertfall ikke i et tegneserieblad eller en avis!! Hah, hadde blitt skallebank her i gården! Så om Mads har dame, så beundrer jeg henne også. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Pratet litt med han da jeg møtte på han i Trondheim. Virket som en ganske rolig kar spør du meg. Hvordan kjente du han igjen? Har faktisk aldri sett han. Rekner med han er lik den personen i serien, men likevel... Han er klin lik. Ser ut som en sint metallkar :] Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 BOOM!Headshot! BOOM! Headshot! Haha, minner meg om en på skolen min! ^^ Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg tror mange liker serien fordi han tegner ting som alle kan kjenne seg igjen i, og spesielt tror jeg vi nerder kjenner oss bedre igjen enn de fleste andre.. Det er en nerdeserie, og jeg elsker det =D Det er dette som er så bra ja, mye bra stuff her som en kjenner seg igjen, Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Synest denne e genial jeg. på en annen side er det meste av M bra Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Ikke for å banne i kjerka, men arvtageren til Pondus? Uansett, det gror bra i norsk tegneseriejungel :-) Enig. Pondus, M og Eon, dette blir bedre og bedre... Edit: De som snakket om Mads Eriksen var lik Mads(figuren)... Jeg synes også det. Endret 1. oktober 2005 av Larzemannen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå