ds.nitram Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) noen ganger når jeg sitter å spiller så begynner det det lagge noe for ferdlig, jeg har gått ut i windows og slått opp task manager`n og CCAAP.EXE krever alt som er av cpu. jeg har prøvd åv avslutte det men da kommer "access is denied" er det noen som kan forklare hva "CCAAP.EXE" gjør og evnt. om man kan gjøre noe med at den "stjeler" alle ressursene? Endret 31. august 2005 av ds.nitram Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 vet ikke hva den filen gjør, men alltid lurt å sjekke for spywares når et program stjeler 100%...eventuelt finne ut hvilket program det er og reinnstallere det.. Lenke til kommentar
ds.nitram Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 jeg tror det er en felles fil som bl.a. norton buker men er ikke sikker, norton har en tendens til å lage problemer. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 spyware/antivirus søk eller reinstall av norton er eneste tipsene jeg har... er usikker på hvordan det blir med abbonementstatusen når du reinnstallerer norton...fikk noe problemer der en gang selv tror jeg! Lenke til kommentar
ds.nitram Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 kjørte akkurat adaware, men jeg tror nok det er norton, fordi jeg fikk litt "abonent problemer" her for noen dager siden, Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 spybot finner av og til ting som adaware ikke finner...(men kanskje en reinstall av norton er tingen) eventuelt kan du skifte til AVG eller et annet program som ikke gir "abonent problemer" Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Mener og huske at det er en av Norton sine prosesser ja. Hadde selv problemer med Norton antivirus som gikk amok under spilling. Har siden byttet ut Norton med nod32 og er serdeles fornøyd med byttet. Lenke til kommentar
ds.nitram Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 ja blir nok nødt til å bytte i løpet av noen dager, kanskje nod32. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå