Alastor Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Om dere skal følge karaktersystemet deres, mener jeg nå at K700i fortjener en 6'er i boka. Den koster 150,- mer enn K500. K500 har 5 i testene, mens K700 kun har 4. K700 gir ENORMT mye mer for penga for de 150,- ekstra. Så her skurrer det Endret 31. august 2005 av Alastor Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Vi liker ikke at K700i har så skarp skjerm. At K700i i tillegg har blåtann og radio gjør at telefonen bør reduseres i karakter. Fra spøk til alvor; Skal bringe tipset videre! Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Heisann Helt enig i argumentasjonen som har blitt satt frem her. Årsaken til spriket i karakter er spriket som var i pris tidligere, men nå har jeg satt de to modellene til samme "prismultiplikator". Takk for tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Flott flott . Skal si ifra om jeg ser andre telefoner som fortjener en justering av karrakteren sin Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Det er ikke noe problem å legge til flere sider i hver melding, slik at man kan sende avgårde flere sett med bilder og videoklipp. Man har imidlertid ikke mulighet til å styre hvor lenge hver side skal vise, og lignende. Det går nå i alle fall fint på min K700i, kanskje det har med ny programvare å gjøre. Men dette gjør vel uansett lite utslag på karakteren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå