Hanzi Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Jeg har en Windows Server 2003 stående. Jeg tenkte å sette opp et eller annet program slik at jeg kan se CPU/HK-temperatur og viftehastigheter via et webgrensesnitt, sammen med annen statisikk på nettrafikk, CPU-load etc. Jeg tenkte å finne et eller annet program som kan logge temperaturene og viftehastighetene til en fil, som jeg igjen kan mate inn i noe annet for å få vist de på web. MRTG, http://people.ee.ethz.ch/~oetiker/webtools/mrtg/ er bl.a. greit egnet til det tror jeg. Jeg har prøvd å finne noe som gjør jobben, men har ikke funnet noe enda. Jeg har prøvd Motherboard Monitor, men det virker som hovedkortet mitt er for nytt for å være støttet. Har et Abit GD8-hovedkort. Er det noen som har noen tips til noe jeg kan bruke? Gjerne freeware. Kom gjerne med tips om hvordan det hele kan løses (bør jo ikke nødvendigvis løses med MRTG). Hans Olav. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 www.coolmon.org Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå