mortenandersen Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Sjekk denne nettsiden: http://www.siliconpopculture.com/comments/120_0_1_0_C/ Lav vekt: 1,25 kg. Har alt. Ny skjermteknologi. Større skjerm enn 10,6 tommers, nemlig 11,1 tommer UTEN å øke størrelsen på maskinen i forhold til den nåværende T-serien. (Den nye serien heter TX-serien.) Og ikke minst godt tastatur, ser det ut som. Og batteriet er igjen tatt inn i maskinen bak, og står ikke ut slik som på T-serien. Det ser ut som Sony tar opp arven fra de tidligere på mange måter lekre TR-maskinene. Blir lansert i Japan om et par uker. Håper i hvert fall at de blir tilgjengelige i England. Kan jo også håpe at Sony Store i Norge kan kjenne sin besøkelsestid! Morten Andersen Lenke til kommentar
kommers Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Slank og lekker! VAIO har jo som tradisjon for å være vriene å få tak her i Norge, så det spørs jo... får trøste oss med at den sikkert ikke blir billig i så fall. hehe. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Due to the energy enhancements and newer (possibly larger) battery capacities, the standard battery life is now 9 hours with the extended battery lasting up to 14.5 hours! O.o dæven steike! Lenke til kommentar
Filla Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Den så ut som om den var laget for meg ! Utrolig lekker, og perfekte specs. Lenke til kommentar
Xmag Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Den er jo bare helt... Satser på en rask lansering av Vaio i Norge ja Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Svir nok i lommeboka etter å ha kjøpt en sånn. Den blir dyr! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Den var rett og slett perfekt for mitt bruk... Synd den aldri kommer til Norge, så jeg får heller nøye meg med nesten perfekt fra andre produsenter hehe Lenke til kommentar
danandre Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Den der var rett og slett griselekker. Synd Sony ikke satser fullt ut på Norge når det kommer til laptops. Selv om jeg har hørt de kommer til å lansere noen modeller til høsten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå