Gå til innhold

jente problemer (vet ikke hva jeg skal gjøre)

Left Blank

Anbefalte innlegg

De siste månedene har jeg data jenta som sitter i butikken og selger varer, men, vi har noen problemer.

Jeg har lyst til å klemme henne men jeg vet ikke hvordan jeg skal spørre.

Jeg har lyst til å kysse henne og men jeg tror ikke hun er en slik jente.

Hittil har vi bare holdt oss til signaler og slike ting, hver gang jeg drar fra butikken så vinker hun hade til meg, og visker små ting som "elsker deg" til meg.

Skal kjærester kysse hverandre?? Jeg vet ikke helt om jeg tør spørre.

Vi har egentlig aldri direkte pratet sammen heller, hun prater til meg mest i drømmene mine, vi deler drømmer.

Men også i butikken, bare måten hun sier "skal du ha pose som vanlig?" bare tyder på at hun elsker meg.

Og jeg elsker henne og selvfølgelig.

Jeg lurer på om jeg ikke skal dra opp å spørre om hun vil gifte seg med meg snart.

Da skal jeg hyre et 6 manns orkester å spille "what a wonderful world" på full styrke i butikken!!

Problemet er egentlig at jeg ikke vet hvordan jeg skal få ta på henne, for jeg har så fryktelig lyst til det.

Jeg spurte henne i drømmen om jeg kunne bare gi henne en liten klem som hadde vært så godt, men så våkna jeg og var helt svett, sikkert fordi jeg var så nervøs.

Kan noen gi noen tips til dette? Og kanskje noen bra tips til hvordan man skal spørre en jente om hun vil gifte seg med meg?? Det er vel bra med et 6 manns orkester og 5 dusin blomster?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg forstår deg rett så har dere date'et (skrives det sånn?) i noen månder? Du elsker henne, men du har aldri gitt henne en klem eller kysset henne?

Du må bare hoppe i det å kos med henne!! Hvis man er glade i hverandre så trenger man ikke spørre for å gi en klem.. Og en klem kan fort lede til et kyss og et kyss kan for lede til enda mer kos ;)

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Skal kjærester kysse hverandre?

Bare det utsagnet kan tyde på at du kanskje ikke her helt seriøs? Hva tror du egentlig ledet til din unnfangelse for eksempel?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...