whatwhat Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Leser testene or anbefalingene og blir irritert over selgertonen dere kjører. De fleste hater selgere, utenom drittunger. Kan dere skrive litt mer profesjonelt og litt mindre hype-preget?? Må liksom filtre ut svada, unøvendig dill som ikke burde avgjøre et kjøp eller ikke. Jeg løper ikke for å kjøpe noenting somhelst! La leserinnlegg ta seg av subektiv agenda greier. ok? (surt smilefjes som viser fingern) Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Tipper denne tråden vil innspirere amobil-skribentene til å fortsette det frivillige arbeidet sitt og gjøre en enda bedre jobb! (Synes dere gjør en god jobb jeg!) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Leser testene or anbefalingene og blir irritert over selgertonen dere kjører. De fleste hater selgere, utenom drittunger. Kan dere skrive litt mer profesjonelt og litt mindre hype-preget?? Må liksom filtre ut svada, unøvendig dill som ikke burde avgjøre et kjøp eller ikke. Jeg løper ikke for å kjøpe noenting somhelst! La leserinnlegg ta seg av subektiv agenda greier. ok? (surt smilefjes som viser fingern) Kom med noen eksempler du, så kanskje denne tråden får et litt mindre "Hypet" og mer profesjonellt preg....fritt for svada og unødvendig dill Endret 31. august 2005 av Alastor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå