AndersT2 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Fant dette bildet på VG.no nå i kveld. Jeg syntes det ser så utrolig fake ut. Altfor klare farger, osv. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Vel, Scanpix har tydeligvis gått god for det. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Ja og hva om det er fake? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Nei. Hva skulle være galt med det? Etter hva jeg kan se, stemmer lysforhold og fargeforhold perfekt. Det er et rart syn, men ikke mindre virkelig. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Nei. Hva skulle være galt med det? Etter hva jeg kan se, stemmer lysforhold og fargeforhold perfekt. Det er et rart syn, men ikke mindre virkelig. Skulle likt å sett reaksjonene om Scanpix solgte falske bilder. Det er alt annet enn billig å kjøpe bilder fra slike selskaper. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Eeehm, kan noen da fortelle meg hvorfor julenissen tar bilde av disse to menneskene? Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Skjønner ikke hva som ser fake ut, men.. på det første bildet.. det er jo seff et ganske uvanlig syn, men fake er det nok ikke.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Eeehm, kan noen da fortelle meg hvorfor julenissen tar bilde av disse to menneskene? Ahahaha Jeg synes også det så litt rart ut, men det er vel ekte, som dere sier... Lenke til kommentar
RIP Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 De folka der er vel ikke de lureste heller. Lite lurt å stå på en polo, og begynne å løpe når bølga er 2 meter i fra Lenke til kommentar
Feh Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Det rare er ikke bildet, men hvordan de to senere ble plukket opp av vannet - i live Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Er flere rare momenter med det bildet.. For det første.. Hvorfor står de to idiotene midt ute i DET uværet? Hvorfor ser de ikke før at den monsterbølgen kommer? Hvorfor er bildet så perfekt, og hvorfor står fotografen slik han gjør? Det er definitivt gjort mye med det bildet. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Det kan ha vært et overvåkningskamera eller et fjernstyrt som en eller annen fotograf har satt opp for å ta bilder av været. Finnes mange av de. Men at de ikke har trekt seg unna, det er litt suspekt Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Jeg syns nå det fyrtårnet der er veldig skarpt i forhold til resten jeg da, men det kan jo såklart være meg som ser litt skeivt.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Er flere rare momenter med det bildet.. For det første.. Hvorfor står de to idiotene midt ute i DET uværet? Hvorfor ser de ikke før at den monsterbølgen kommer? Hvorfor er bildet så perfekt, og hvorfor står fotografen slik han gjør? Det er definitivt gjort mye med det bildet. 1, det er bilde fra tsunami katastrofen 2. En tsunami reiser seg ikke før den kommer inn mot land(når vannet går fra å være dypt til grunnt), så for dem ville det se ut som en helt vanlig bølge. Etter som moloen er en kunstig utstikker vil nok grunnen komme mye bråere på enn ved vanlig kystlinje. Derfor vil Tsunamien reise seg rett forran øynene på dem. Endret 31. august 2005 av MrLee Lenke til kommentar
fox Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 interessant prat ja.. MrLee nu har jeg lært noe takk Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Skikkleig Dejavú!! Synes jeg har sett AKKURAT samme tråden før!! Endret 31. august 2005 av Poor Leno Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Er flere rare momenter med det bildet.. For det første.. Hvorfor står de to idiotene midt ute i DET uværet? Hvorfor ser de ikke før at den monsterbølgen kommer? Hvorfor er bildet så perfekt, og hvorfor står fotografen slik han gjør? Det er definitivt gjort mye med det bildet. 1, det er bilde fra tsunami katastrofen Det er feil. Les saken på dagbladet.no. Når det gjelder det Dr.X sier: De står der fordi de vil se på det imponerende synet en storm er. Når det gjelder store bølger kommer de fort og uventet, tro meg. Er du på en båt, og du ser en stor bølge komme, rekker du ofte ikke annet enn å dukke unna. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Syns det ser helt fint ut jeg. Hva ser dårlig ut? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Det er feil. Les saken på dagbladet.no. Når det gjelder det Dr.X sier: De står der fordi de vil se på det imponerende synet en storm er. Når det gjelder store bølger kommer de fort og uventet, tro meg. Er du på en båt, og du ser en stor bølge komme, rekker du ofte ikke annet enn å dukke unna. oi. jaja, så bildet ett annet sted og da ble tsunami'en nevnt... jaja...ikke stol på alt dere leser gutter og jenter uansett, om det "bare" er en kjempebølge eller en tsunami, så gjelder vel de samme reglene Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Syns det ser helt fint ut jeg. Hva ser dårlig ut? Vel..jeg synes de bølgene bak der ser litt...kunstige ut..eller mer...maleriaktige. Det ser ikke ut som et fotografi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg