AndersT2 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Spilte BF2 i tidligere i dag, og alt var normalt. Har etter det vært på internett. Så skulle jeg spille BF2 igjen nå, og sjekket statestikken først, for å sjekke poengene mine, og da hadde mine 103 blitt til noe mye mye mer (se bilde) Hva har skjedd, og hvordan kan jeg få tilbake mine originale? Har ikke puttet inn noe som har med BF2 å gjøre. Man jukser ikke når man spiller online, det er i hvertfall slik jeg er, selv om jeg jukser litt i singelplayer i andre spill. EDIT: Jeg har dessverre ikke rukket å drepe 2.098 milliarder stykker med submachinegunnen alene. Endret 30. august 2005 av AndersT2 Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Dette skjer hver gang EA oppdaterer sine servere mht. statistikker osv... Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Det var som det skulle igjen når jeg testet 15 minutter etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå