Elantra Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Hei, Skal anskaffe ny kabinett og psu. Har sett på Thermaliake Kendalf http://www.thermaltake.com/xaserCase/kanda...s/va9000bws.htm og Hiper psu http://www.hipergroup.com/English/products/hpu-4b580.html Noen som har erfaing med denne kombinasjonen Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 hei og velkommen til hardware forumet! kabinettet er ekstremt stort vis du er nybegynner med pcbygging! og det kan være tungt, men ellers er det kjempe kabinett for fjortiser! masse lys og muligheter til og installere "julelys" som jeg klarer det! har ikke kabinett men har veldig lyst! så jeg kommer til og vente til høsten og se! Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 tt kandalf er et kjempe bra kabinett har jeg hørt.. - god luft gjennom strømning og følger med 4 vifter, god hdd kjøling og i følge tt er viftene ganske stille(17 og 19 db) men er ikke sikker på om det stemmer 100% da.. og enda plass til flere .. er også veldig tilpassa vannkjøling! - man kan kjøpe med en btx plate når den tiden kommer i stede for å kjøpe nytt kabinett -Removeable HDD cage.. altså du kan ta ut ramma til hdd ene og dermed er det veldig enkelt og ta ut og inn hdd - vinger under kabinette:P eller små føtter som det heter.. så kassa står stødig -Accessory box. der du legger cd er osv når u er på lan. -Dual USB 2.0, IEEE 1394 Firewire, Audio & Speaker ports på toppen så veldig praktisk hvis pc en står på gulvet - veldig fint å se på - masse annet stuff, som eks "Relocateable front control panel (Power, Reset switch, HDD & PWR LEDs)", ganske skrue løst, stor plass til ting osv og til psu en du linka til: den er absulutt å anbefale.. skal vist være ganske så syk hvis du skjønner Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Jeg har selv En Thermaltake Armor, NESTEN helt lik.... Men jeg kan fortelle deg den er bra, men den blir for tung hvis du er mye på LAN. Det er veldig stor plass i kabinettet, så det er lett å sette inn komponentene, osv. I tillegg er den veldig kul.... Strømforsyningen der har jeg faktisk tenkt å kjøpe selv... Istedet for å gjemme ledninger bak rammer, osv, så kan du skruv de av strømforsyningen... Den har mye watt også... Så dette kjøpet er bra synes jeg ja.... Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Kan også trygt anbefale Cooler Master CM Stacker til rundt 1200,- Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Kan love deg en ting, kjøper du HIPER`en så blir du nøgd, den er en drøm å håndtere og den er stilig å se etter pluss den er rolig 580 W burde også strekke til, eg er ihvertfall strålende nøgd med min. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 men jeg hvor er det man kan kjøpe en sånn hiper? hvilken butikk har bgynt og selge en sånn? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) men jeg hvor er det man kan kjøpe en sånn hiper? hvilken butikk har bgynt og selge en sånn? Her er den eg har; HIPER Med andre ord, plenty av netshops som har den inne Endret 5. september 2005 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå