Gå til innhold

Trenger hjelp fra erfarne Shamans! :)

Anbefalte innlegg

Starter imorgen en Orc Shaman på Lightning`s Blade, den nye engelske PvP-servern. Lurer litt på talents og slikt, skal grinde til lvl 60 og lurer på hvilke talents jeg burde sette først osv.? Det er vel lurt at jeg starter på Enhancement og setter opp til 2H Axe/Mace? Og så i Restoration for NS? Skal som sagt grinde, og vil gjerne ha en bra grindebuild :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kommer servern i morra? noe så digg. den eneste dagen jeg slutter tidlig.

orc shaman er noe jeg har lyst på også.

Edit: dette var noe Off topic. var vel bare det jeg ville si.

og at enhancement is the way to grind. du vet omfg windfury crits

Endret av Nstin
Lenke til kommentar

Selv har jeg improved windfury (2 poeng) og fullt ut på På Flurry. Dette gir ganske GROM damage når jeg cracher inn med melee-attacks. Samtidig så har jeg kommet meg ned til Elemental mastery (tror jeg det het). Det gir meg 10% sjanse for at neste spell blir mana-gratis. Har også 100% damage bonus on crit-hit. Så jeg bruker stort sett denne strategien når jeg grinder:

Lighting shield (mot melee-mobs) Lightingbolt + lightning bolt + Frostshock + Melee (med windfury)

Slenger også opp noen totems, litt avhengig av hva/hvem jeg sloss mot, men som oftest Grace of air som øker agility en god del.

På denne måten sparer jeg mana, som bygges opp når jeg sloss melee, slik at jeg er klar til neste fight. Bytter til på shield+ one handed og two-handed. alt etter hvor hardt de dustene slår meg.

Lenke til kommentar
ta ned i ench til flurry min. så NS ! :) Passer perfekt for grinding ^^ (har en 38 shaman :) )

NS er ikke livsnødvendig for å grinde. Übert i PvP, men Lesser healing wave holder i lange baner.

Kjøpte nylig en ny 2h mace til shamanen min (lvl35) etter å ha brukt Corpsemaker (2h øks) siden lvl29. For å trene opp skillen hamret jeg løs på de Drysnap pincher-tingene som henger i Desolace, og brukte ca. 5 minutter på hver mob. Har nada Restoration-talents, så det ble bare brukt Lesser healing wave.

Lenke til kommentar
ta ned i ench til flurry min. så NS ! :) Passer perfekt for grinding ^^ (har en 38 shaman :) )

NS er ikke livsnødvendig for å grinde. Übert i PvP, men Lesser healing wave holder i lange baner.

Kjøpte nylig en ny 2h mace til shamanen min (lvl35) etter å ha brukt Corpsemaker (2h øks) siden lvl29. For å trene opp skillen hamret jeg løs på de Drysnap pincher-tingene som henger i Desolace, og brukte ca. 5 minutter på hver mob. Har nada Restoration-talents, så det ble bare brukt Lesser healing wave.

For litt kjappere skilling så vil jeg anbefale å sloss med noen noob-mobs. siden du hadde corpsemaker så regner jeg med at du var sør i Barrens, derfra er det ikke lange turen tilbake til Mulgore.

Og på lvl 30+ så lvler du våpenet kjapt med windfury+flurry.

Da slipper du å bruke tid/mana på heals, og siden man gjør så liten dmg på så lavt våpen skill så varer mobsene lenge allikevel...

Lenke til kommentar

synest NS er et must jeg.. ja til grinding oxo.. :) bare synd jeg ikke kan ha 0-31-21. hehe

men jeg ville anbefale ns..

Lenke til kommentar

Vet i hvertfall at skal du ha størst sjannse til å overleve grinding (og forsåvidt PvP) er Improved Ghostwolf og Improved Lesser Healing Wave to ting du bør få krysset av så raskt som mulig...

2H er oppskrytt til Shaman. Gå for skjold og tål mer bank!

Endret av Krapfoss
Lenke til kommentar

Hehe, du bruker begge deler, så gir og tar du mere bank. Last ned "Revenge of the windfury 1 (og2)", så håper jeg du editer innlegget ditt :D

2h er konge..

shield har INGEN ting å si mot priest, mage og warlock..

Lenke til kommentar

jeg har den ultimate PvP build (casterish) har lvl 60 shammy... etter lvl 56+ ble det ikke utfordringer i pvp lengre. et råd ikke über boost lvl til lvl 60... alt for mange som gjør det og da blir de slakt i pvp!

begynte med å oppgradere shockspells helt. clearcasting er et must og 5sec cooldown er enda bedre! det er 16 talent points,

deretter specca jeg til NS med improved lesser healing wave, imp reinc, og 5% lower mana cost for healing spells 22 talent points

så 5% ekstra mana 1sec cast GW og 5% ekstra crit chanse + 2h axe and mace

Lenke til kommentar

Helt enig. Og hvis du apsolutt må ha en 2H så gå staff. Holder i massevis hvertfall hvis du satser elemental/restoration.

Men til grinding bør du satse på enchantment og restoration til NS. Stormstrike er likevel en vits for å være det beste på enchantment .

Hehe, du bruker begge deler, så gir og tar du mere bank. Last ned "Revenge of the windfury 1 (og2)", så håper jeg du editer innlegget ditt.

Å da bør du laste ned denne videoen. Ganske enkelt smak og behag. Men jeg har enda til gode å bli slått av en enchantment shaman.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...