Goofey Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Har ikke hatt noen problemer med min. Aldri slått seg av - og ord som jeg har lagt til i ordlista har blitt der.... Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Om 2 måneder er jeg redd N80 og N71 er nær nok... :-) Ser ut til at det evige problemet med "vent eller ikke vent" gjør seg gjeldende for N`te gang...! 5786523[/snapback] Tja, da står valget mellom en bugfri 6280 eller en buggete N80... My story:... bilde ... 5786583[/snapback] Hey hey, hadde nesten glemt GH198'en min. Må rett og slett bare bruke bakt og skyve det bakover. 5786639[/snapback] Hvor mange grader skal den stå på? Sorry, kunne ikke dy meg... Telefonen har vært på markedet en stund, bare ikke i Norge. Bør vel snart ha fått bort barnesykdommene da..? 5786657[/snapback] Det var vel flere av oss som hadde håpet på at Nokia skulle ha klart å luke ut mer av disse feilene i løpet av den tida 3 hadde eksklusivitet. Men så er det vel ganske vanlig at splitter nye, høyprofilerte Nokia-telefoner er rimelig buggete, hvis man ser på tildligere tilfeller? 6230 f.eks... Og denne gangen har jo Nokia spikka et helt nytt grensesnitt også. Lenke til kommentar
Lifeforms Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 hei, slått av og på igår en gang, men det skjedde ikke noe... PS. SIKKERT AT IKKE DET 1024MB KORTE IKKE ØDELEGGER MOBILEN? 5786895[/snapback] hehe.. sålenge du ikke prøver å stappe inn et minnekort som ikke passer i slot'en går nok det veldig bra tror jeg Telefonen virker solid synes jeg Fikk nok tak i et godt sammenskrudd eks for det er kun et fåtall av ganger jeg har opplevd skranglelyden andre snakker om.. MYE verre på mitt eks av 6270, var så ille at jeg måtte slå av vibrasjonen for godt. Og så er telefonen bare så inn i #¤%¤&&" snadder å legge øynene på Kan ikke få sagt det nok faktisk! Og sliden er nok engang UTROLIG smooooth! Har akkurat sjekka videokvaliteten også og den er totalt overlegen 6270 Eneste - jeg har merket sålangt er at lyden ved avspilling av mp3 over headsettet er lavere på max volum enn på 6270. Det var litt skuffende synes jeg, men lyden er bra og det er vel greit å slippe sprengte trommehinner også. Max volum på 6270 er utrolig høyt til mobiltelefon å være! Har ikke opplevd noen bugs ennå, men at den kommer til å låse seg av og til ser jeg nesten på som bankers. 1 GB minnekort hjelper jo ikke akkurat på Tvilsomt at de har klart å plukke vekk alle bugs/erfaringene fra 3s kunder, men de har nok fikset det meste virker det som at det vil forekomme en og annen "mandagstelefon" er jo ikke noe nytt. 3s kunder snakket jo om basic feil som problemer ved sms/mms sending, dekningsproblemer, telefoner som slo seg av/på kontinuerlig osv.. Selv om det ikke var akkurat gøy å vente på den i mndesvis kan det vel i etterpåklokskapens navn ha vært veldig.. hva skal vi kalle det.. smertefriere i forhold til irritasjonen av å måtte sende den på service/få ny telefon annen hver dag det var da f... så langt dette innlegget ble da hehe.. LATER! Lenke til kommentar
eLjay Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Cazpara: 21.03.06 12.44 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 7007 TRONDHEIM 17.03.06 16.34 INNLEVERT POSTTERMINAL 5020 BERGEN da er de på lokalt postkontor i morgen 0800-0900 Lenke til kommentar
hsds Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Stakk nedom gsm.no i dag og fikk byttet inn min nokia 6280. De hadde gjemt unna 2 stk i tilfelle. Men den jeg fikk nå var veldig slarkete Er stor forskjell på telefon til telefon.. Så jeg skal prøve å få byttet denne inn igjen til en som er litt tightere.. - hsds Lenke til kommentar
eLjay Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Stakk nedom gsm.no i dag og fikk byttet inn min nokia 6280. De hadde gjemt unna 2 stk i tilfelle. Men den jeg fikk nå var veldig slarkete Er stor forskjell på telefon til telefon.. Så jeg skal prøve å få byttet denne inn igjen til en som er litt tightere.. - hsds 5787233[/snapback] er det ikke mulig å få tighta den inn på et club nokia verksted? det er jo gratis innenfor garantitiden? Lenke til kommentar
hsds Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 (endret) Stakk nedom gsm.no i dag og fikk byttet inn min nokia 6280. De hadde gjemt unna 2 stk i tilfelle. Men den jeg fikk nå var veldig slarkete Er stor forskjell på telefon til telefon.. Så jeg skal prøve å få byttet denne inn igjen til en som er litt tightere.. - hsds 5787233[/snapback] Nja jo.. skulle være slarkete den sa gsm.no... Men jeg vet at den jeg hadde før denne var mye tightere.. Gsm.no har ihvertfall 102 stykker inne nuh! Edit: oppsann jeg quotet visst meg selv.. skulle bare edite den andre.. jaja - hsds Endret 21. mars 2006 av hsds Lenke til kommentar
bares Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Hvis du er bekymret for bug, så gi telefonen en måned eller to før du kjøper en. Da vil sikkert disse barnesykdommene være over, med ny firmware. 5786441[/snapback] Noen som vet om vi som brukere vil kunne skifte firmware på denne telefonen ved oppdateringer? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Fikk nettopp min 6270 levert til meg nå her på kontoret, har ikke startet den opp eller gjort noe særlig enda, bare inspisert den. Merker at det er litt slark når den er slått sammen, men er ikke slik når den er slått ut. Det ble levert to stk. 6270 hit, en til meg og en til en kollega, begge er likedan, så regner med det er slik de er. Får leve med det iallefall, telefonen er sikkert bra ellers. Får komme tilbake når jeg har fått startet den opp og prøvd den ut. Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Går det ikke an å feste snor på 6280? Det var så kjekt å ha det på den jeg hadde. Lettere å få opp av lomma på jobb. Ser et "hull" under, på v.side (skjermen opp) men det står ikke noe i boka hva det er til.. Lenke til kommentar
orginal Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Hvor stor fysisk er skjermen på 6280, mot N70s skjerm? Oppløsninga er jo mye bedre, men er den større også? Lenke til kommentar
hsds Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 juhu! Tok turen nedom gsm.no for andre gang i dag og fikk en ny 6280 som er tight! Endelig kan jeg nyte denne telefonen uten noe slark - hsds Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Hvor stor fysisk er skjermen på 6280, mot N70s skjerm? Oppløsninga er jo mye bedre, men er den større også? 5787741[/snapback] Symbiantelefonene (f. eks. N70) har 2,1 tommers skjerm, 41,1 * 35,2 mm. Skjermen på 6280 har en fysisk størrelse på 2,2 tommer: 44 * 33mm. Håper dette hjalp litt Gleder meg til å få kloa i den azz, snart bursdag! Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Symbiantelefonene (f. eks. N70) har 2,1 tommers skjerm, 41,1 * 35,2 mm.Skjermen på 6280 har en fysisk størrelse på 2,2 tommer: 44 * 33mm. Håper dette hjalp litt 5787867[/snapback] Hvilket gjør skjermen til 6280 hele 6 kvadratmillimeter større Hvor har du målene fra, forresten? Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 juhu! Tok turen nedom gsm.no for andre gang i dag og fikk en ny 6280 som er tight! Endelig kan jeg nyte denne telefonen uten noe slark Har du peiling på hva gsm.no gjør med alle de telefonene du har byttet inn? Kommer de til å selge dem til andre, eller sende dem tilbake til Nokia? De bør jo ikke selge dem videre til andre hvis de er så slarkete som du hevder. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 klart de selger de videre, litt slark kan man vel leve med??! ærlig talt ikke så himla nøie spør du meg! bare mobilen funker! Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Symbiantelefonene (f. eks. N70) har 2,1 tommers skjerm, 41,1 * 35,2 mm.Skjermen på 6280 har en fysisk størrelse på 2,2 tommer: 44 * 33mm. Håper dette hjalp litt Gleder meg til å få kloa i den azz, snart bursdag! 5787867[/snapback] Er du helt sikker på at dette stemmer? Alle de eldre Symbian-modellene hadde 2,2", og jeg trodde dette inkluderte N70. N90 var den første med 2,1", og nå kommer det fler med 2,1", 2,4" og 2,8". Lenke til kommentar
Goofey Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 juhu! Tok turen nedom gsm.no for andre gang i dag og fikk en ny 6280 som er tight! Endelig kan jeg nyte denne telefonen uten noe slark - hsds 5787798[/snapback] Når mobilen er slått sammen - og du trykker på nedre del... så gir den ikke etter i det hele tatt? Jeg har ca 1mm slark.... Lenke til kommentar
hsds Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 juhu! Tok turen nedom gsm.no for andre gang i dag og fikk en ny 6280 som er tight! Endelig kan jeg nyte denne telefonen uten noe slark - hsds 5787798[/snapback] Når mobilen er slått sammen - og du trykker på nedre del... så gir den ikke etter i det hele tatt? Jeg har ca 1mm slark.... 5788454[/snapback] jo det beveger seg, men det klaprer ikke som det gjorde på den forrige jeg fikk.. Hvis jeg ristet på den så var det akkurat som et instrument.. Hele overdelen beveget seg.. Jeg kan seff bevege på den nå, men ristelyden er ikke der.. - hsds Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Så spaceworld har fått den inn på nett så nå skal jeg stikke ut og se om jeg finner en til meg også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå