ASton Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Er det noen som vet når 6280 vil være i salg hos spaceworld? Pleier de å være treigere med nye mobiler enn andre nettbutikker eller? Finner ikke noe info om den på spaceworld sine sider... Og er det noen som vet om nettbutikker som selger 6280 med telenor fri 20 abb.? Lenke til kommentar
aaeng Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Jeg bestilte fra telebutikken og fikk min på lørdag. Har ikke hatt noen problem med min. Hvordan version har dere? jeg har 3.6. Positivt: rask:), bra skjerm, fin design, bra oppløsning på video Negativt: høy vibrasjon, litt tykk, ikke autofokus, nytt minne kort Lenke til kommentar
Goofey Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Den er nå på lager hos mShop og Komplett... muligens flere og... Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Jeg bestilte fra telebutikken og fikk min på lørdag. Har ikke hatt noen problem med min. Hvordan version har dere? jeg har 3.6. Positivt: rask:), bra skjerm, fin design, bra oppløsning på video Negativt: høy vibrasjon, litt tykk, ikke autofokus, nytt minne kort 5782978[/snapback] Med høy vibrasjon, mener du at den bråker, eller at den er kraftig? Hvis den er kraftig, er det noe jeg ser på som veldig positivt. Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Den bråker. De to platene sitter ikke 100% sammen når den er i lukket modus, og dette resulterer i en utrolig irriterende lyd når mobilen vibrerer. edit: Den har ganske kraftig vibrering og, noe som er positivt. edit2: Den lyden er enda høyere om mobilen er åpen. Endret 20. mars 2006 av arehei Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Jeg skulle ikke inn i denne tråden i dag, hadde jeg tenkt. Men, jeg måtte innom å se litt. Det resulterte altså i at 4 l. melk kosta meg nesten 4000,- da jeg måtte innom kjøpesenteret her jeg bor *må lade* Lenke til kommentar
atticus Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Hmm, skal, skal ikke, skal, skal ikke, skal, skal ikke, skal, skal ikke, skal, skal ikke, skal, skal ikke, skal, skal ikke, skal, skal ikke, skal, skal ikke, skal, skal ikke, skal, skal ikke, skal, skal ikke.. Lenke til kommentar
orginal Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Blir nødt til å kjøpe meg ny telefon, da SE K500i ikke var like glad i vann som oss menesker.. Er 6280 en telefon dere vil anbefale? Synes selv den er litt dyr, men er den vært kronene? Hva er bra med denne, i forhold til andre mobiler? Lenke til kommentar
aaeng Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Er 6280 en telefon dere vil anbefale? Synes selv den er litt dyr, men er den vært kronene? Hva er bra med denne, i forhold til andre mobiler? 5783622[/snapback] Sjekk ut testen på DinSide. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Blir nødt til å kjøpe meg ny telefon, da SE K500i ikke var like glad i vann som oss menesker.. Er 6280 en telefon dere vil anbefale? Synes selv den er litt dyr, men er den vært kronene? Hva er bra med denne, i forhold til andre mobiler? 5783622[/snapback] Jeg tror i alle fall ikke at du skal forvente at den heller er like glad i vann som oss tobente Lenke til kommentar
Hansmann Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Blir nødt til å kjøpe meg ny telefon, da SE K500i ikke var like glad i vann som oss menesker.. Er 6280 en telefon dere vil anbefale? Synes selv den er litt dyr, men er den vært kronene? Hva er bra med denne, i forhold til andre mobiler? 5783622[/snapback] at den er dyr blir feil å si, tror ikke du får en mobil med alt av finesser som 6280 har til en like bra pris... men prisen kan jo selvsagt variere fra forhandler til forhandler, men den er billig i forhold til hva du får.... Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 huff min legger ikke til nye ord i ordlista! jeg skriver de inn også trykker lagre, men når jeg skal skrive samme orde i en ny melding finnes det ikke i ordboka... hvordan sjekke verson på tlf? PS: det er bittesmå kuler som i kulelager mellom de to delene, ergo derfor rislingen... Lenke til kommentar
BigMomma Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) Har selv telefonen. Er sånn passe fornøyd. Utrolig irriterende denne skranglingen som andre har påpekt. Noe annet jeg reagerer på er at det ikke står hvem meldingen er fra på hovedmenyen når jeg får ny melding. Og forå se når meldingen ble motatt, må jeg inn på detaljer på meldingen for å se. Ellers er jeg fornøyd. Super gode taster. Knall skjerm. Masse finesser. Endret 20. mars 2006 av BigMomma Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 3 irriterenes ting hittil.. 1, klokkealarm kun et klokkeslett fordelt på valgfrie 7 dager. dumt for jeg skal opp kl.7 2 dager og kl8 3 dager... 2,får ikke lagret nye ord i ordboka ( min mobils feil?) 3, samme som han over her skriver, dumt at ikke man ser hvem sms er fra på for skjermen, slik som på ericsson... 4, tja....... ellers toppers! men hva i alle dager er forskjell på skjermsparer, slumremodus, strømsparing og dekselanimasjon ? Lenke til kommentar
BigMomma Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 2,får ikke lagret nye ord i ordboka ( min mobils feil?) 5783866[/snapback] Mener dette går på min telefon. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 (endret) ja klart det skal gå, leste i boka nå, selvsakt, men er det flere som har samme problemet? edit: plutselig la den inn ordet jeg skrev...? Endret 20. mars 2006 av SUPERJANNE Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 men hva i alle dager er forskjell på skjermsparer, slumremodus, strømsparing og dekselanimasjon ? Skjermsparer: Grafisk animasjon som beveger seg på skjermen. F.eks. videoklipp, GIF-filer, osv... Strømsparing: En digital klokke vises når ingen telefonfunksjoner har vært brukt på en stund. Slumremodus: Skjermen skrus av når ingen telefonfunksjoner har vært brukt på en stund. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 oki, men hva med dekselanimasjon? jeg har min PÅ, men det skjer ikke noe? hva har dere på for noe, min skjerm slokner, så lyser den opp med noen firkanter som flyr rund i 15 sek så blir det mørkt med klokke så helt svart... Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 2,får ikke lagret nye ord i ordboka ( min mobils feil?) 5783866[/snapback] Min lagrer ca. halvparten av ordene jeg staver for den. Ca. halvparten av disse ser ut til å forsvinne igjen noen SMS senere. Virker i hvert fall ikke helt stabilt. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 AREHEI: takk, da er det ikke meg det er noe galt med... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå