Gå til innhold

6270/6280-tråden. Tester, bilder, diskusjoner o.l.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Et spørsmål til alle dere som har fått 6280, har ALLE problemet med forferdelig skrangling når dere har på vibrering?

Har alle det samme problemet på 6270 også?

5780813[/snapback]

Den vibrerer ganske heftig i forhold til min gamle 6230i - men jeg vil ikke kalle det skrangling.

Selv bruker jeg ikke vibrering til vanlig da - men har bare testet det....

Lenke til kommentar
prøver å finne et sted som har den jeg da, så jeg slipper vente mer... ser dårlig ut...

(gsm.no er tomme for den)

5780677[/snapback]

På gsm.no står status: "lagervare".... ??

Og... Mpx skal visstnok få den inn i dag... er dog ikke status på lager ennå....

Endret av Goofey
Lenke til kommentar
gsm.no får de inn 31.3

mpx har de IKKE inne, jeg har ringt!

argh!

5780920[/snapback]

mpx har den inne, eg fekk mail fra dei i dag:

[email protected] to me 10:10 am (38 minutes ago)

(Behold emne ved besvarelse av denne epost / Please keep the subject when replying to this mail)

Hei!

Takk for henvendelsen.

Vi har kjøpt inn mye og har fortsatt tilgjengelige av 6280 av enhetene som har kommet på lager idag. De første er allerede sendt ut:)

Med vennlig hilsen

Nicolay Skeie

WEB Distribusjon AS

Østre Kullerød 5, 3241 Sandefjord

Postboks 2024, 3202 Sandefjord

Tlf: 33 29 34 00

Fax: 33 42 90 02

Dir: 33 29 34 17

www.mpx.no

Lenke til kommentar
Test av 6280 hos dinside

5781187[/snapback]

Allerede linket til denne testen på forrige side. Dere som har fått telefon, er den så "skranglete" som folk skal ha det til?

5781235[/snapback]

eg var så hedlig å få prøve telefonen i dag, ein i klassen min hadde fått den på lørdag. eg syns den virka veldig fast å fin, men det var _litt_ slark mellom dei to delene når den var slått sammen. han hadde slått av vibrering, fordi han syns det bråka litt. sliden var fast og fin, og det var ingeting å klage på. gleder meg til mpx får somla seg til å sende den avgårde til meg :D

Lenke til kommentar

Allerede linket til denne testen på forrige side. Dere som har fått telefon, er den så "skranglete" som folk skal ha det til?

5781235[/snapback]

Fikk min tidligere idag, synes ikke skranglingen er særlig tydlig, det er liksom en liten ristelyd når vibrasjonsvarsling er valgt, ikke noen big deal i min bok.

Telefonen virker meget lovende, bra build kvalitet på apparatet jeg fikk i hvertfall.

Lenke til kommentar

Er på vei til Siba Furuset for å kjøpe den nå, det vanskelige blir bare å finne veien. Det blir den svarte til 3295 kr, så vidt jeg hørte.

Ser at det er mange som begynner å få den nå, men om man lurer på noe mer så bare spør.

Off i go :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...