Joddleif Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Laderen som følger med er en hurtiglader. Så det tok meg 1 til 2 timer å lade telefonen første gang.Må den ikke lades ca 12 timer første gang? Nei. Det var bare før i tida når man hadde andre typer batterier. Ser du i bruksanvisningen står det ingenting om at telefonen må lade i 12 timer ved første lading. Lenke til kommentar
patman81 Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Laderen som følger med er en hurtiglader. Så det tok meg 1 til 2 timer å lade telefonen første gang.Må den ikke lades ca 12 timer første gang? Nei. Det var bare før i tida når man hadde andre typer batterier. Ser du i bruksanvisningen står det ingenting om at telefonen må lade i 12 timer ved første lading. 5773353[/snapback] Ahh.. Takk! Lenge siden jeg kjøpte mobil sist. *Løpe bort og teste mobil* Lenke til kommentar
hsds Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 (endret) Har selv telefonen og reagerer på slark i byggekvaliteten. Den er litt løs og bevegelig, men anser det ikke som et stort problem. Det som er værre er vibreringen i telefonen. Denne lager stygge lyder og bråker en masse. edit; ett spørsmål: Hvordan viser jeg film på denne telefonen. Går det ann å konvertere store filmfiler til mobilen? 5773336[/snapback] Du kan prøve min filmfil Jeg har brukt Xilisoft 3GP Video Converter. Og husker jeg rett har den filmen jeg la ut 900 kbps video bitrate og 48 kbps stereo lyd. Var bare for å teste men lyden kan ha høyere bitrate. Fps på filmen er max 29 og du må velge rett oppløsning som er 320x240. edit: du kan ha så store filmer som du har plass til. -hsds Endret 18. mars 2006 av hsds Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Jeg lurer på om dere andre som har nokia vil prøve å spille av et videoklipp som jeg har laget. Spill det av en 3-4 ganger og post om telefonen deres slår seg av. Jeg har spilt av det videoklippet et par ganger nå i fullskjermmodus. Telefonen har ikke skrudd seg av. Fungerer utmerket! Ingenting hakking og god kvalitet! Lenke til kommentar
hsds Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Jeg lurer på om dere andre som har nokia vil prøve å spille av et videoklipp som jeg har laget. Spill det av en 3-4 ganger og post om telefonen deres slår seg av. Jeg har spilt av det videoklippet et par ganger nå i fullskjermmodus. Telefonen har ikke skrudd seg av. Fungerer utmerket! Ingenting hakking og god kvalitet! 5773454[/snapback] Heldiggrisen deg Jeg kan se det 3-4 ganger men så plutselig kutter telefonen.. Virker som om det ikke gjelder alle telefonene da ihvertfall.. - hsds Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 kan kjøpe telefonen hvor som helst. det er et autorisert nokiaverksted i sandefjord jeg pleier bruke om det trengs. jeg sender aldri inn en mobil. Lenke til kommentar
cadazzo Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 kan kjøpe telefonen hvor som helst. det er et autorisert nokiaverksted i sandefjord jeg pleier bruke om det trengs. jeg sender aldri inn en mobil. 5773519[/snapback] OK, da fungerer det jo greit. Det er det evinnelige frem og tilbake styret jeg synes er slitsomt og uoversiktelig. Lenke til kommentar
BigMomma Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 (endret) Har selv telefonen og reagerer på slark i byggekvaliteten. Den er litt løs og bevegelig, men anser det ikke som et stort problem. Det som er værre er vibreringen i telefonen. Denne lager stygge lyder og bråker en masse. edit; ett spørsmål: Hvordan viser jeg film på denne telefonen. Går det ann å konvertere store filmfiler til mobilen? 5773336[/snapback] Du kan prøve min filmfil Jeg har brukt Xilisoft 3GP Video Converter. Og husker jeg rett har den filmen jeg la ut 900 kbps video bitrate og 48 kbps stereo lyd. Var bare for å teste men lyden kan ha høyere bitrate. Fps på filmen er max 29 og du må velge rett oppløsning som er 320x240. edit: du kan ha så store filmer som du har plass til. -hsds 5773428[/snapback] Hei. Klippet ser ut til å fungere greit hos meg. Men et spørsmål. Når jeg skal lage egne slike klipp, får jeg bare fail når jeg trykker på encode. Vet du om noe som er gale? Endret 18. mars 2006 av BigMomma Lenke til kommentar
hsds Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Har selv telefonen og reagerer på slark i byggekvaliteten. Den er litt løs og bevegelig, men anser det ikke som et stort problem. Det som er værre er vibreringen i telefonen. Denne lager stygge lyder og bråker en masse. edit; ett spørsmål: Hvordan viser jeg film på denne telefonen. Går det ann å konvertere store filmfiler til mobilen? 5773336[/snapback] Du kan prøve min filmfil Jeg har brukt Xilisoft 3GP Video Converter. Og husker jeg rett har den filmen jeg la ut 900 kbps video bitrate og 48 kbps stereo lyd. Var bare for å teste men lyden kan ha høyere bitrate. Fps på filmen er max 29 og du må velge rett oppløsning som er 320x240. edit: du kan ha så store filmer som du har plass til. -hsds 5773428[/snapback] Hei. Klippet ser ut til å fungere greit hos meg. Men et spørsmål. Når jeg skal lage egne slike klipp, får jeg bare fail når jeg trykker på encode. Vet du om noe som er gale? 5773603[/snapback] Prøver du med stereo lyd da? Jeg fikk fail når det kom til audio codec. På video codec tar du MPEG4 og på audio codec tar du mpeg4acc.. Håper det gjør trikset - hsds Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 noen som har peil på hvilke butikker denne kan komme inn i mandag? hvilke har den? Lenke til kommentar
kromitt Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 noen som har peil på hvilke butikker denne kan komme inn i mandag? hvilke har den? 5774862[/snapback] Siba på Forus i Sandnes hadde ihvertfall flere igjen i 17 tida i dag når jeg kjopte min. Så i tråden her tidligere i dag at noen hadde vært der så jeg løp dit selv før stenge tid i dag...kanselerte min ordre hos komplett.no Veldig fornøyd, eneste negativt som også er kommentert før er at når vibrator er på så skrangler hele telefonen, høres litt billig ut. Ellers er telefonen fast i fisken når det gjelder slider og ellers knapper. Batteri var ladet på litt over en time, har nå lekt med telefonen i 3 timer, med div mp3, video, kamera, video og batteri indikator er enda på fult, selv etter 18 hull med golf (bra spill selv om det er golf!). God lyd i høyttaler (bedre enn min gamle 6600). Veldig fornøyd så langt Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 takk, jeg glemte å si at jeg bor nå i vestfold og sandnes er litt langt å dra! Lenke til kommentar
Goofey Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Spørsmål til dere som har fått 6280`n.... -Noen klager over slark/risting med vibrering på.... Uten vibrering på (jeg bruker det aldri) - virker den da fast i fisken ellers?? -Er den mulig å ha i lommen?? (størrelse) Goofey Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 så på en dummy idag, den er som en snickers, litt breiere. slark må man vel regne med, ivertfall etterhvert?! Lenke til kommentar
marius16 Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Hadde dere spill på deres? jeg glemte faktisk å sjekke det på min :S er det noen forrhåndsprogramerte spill ? Lenke til kommentar
kromitt Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 -Er den mulig å ha i lommen?? (størrelse) 5775170[/snapback] Har du store lommer går alt, til og med en Nokia 2110..... Line up: Lenke til kommentar
BigMomma Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Spørsmål til dere som har fått 6280`n.... -Noen klager over slark/risting med vibrering på.... Uten vibrering på (jeg bruker det aldri) - virker den da fast i fisken ellers?? -Er den mulig å ha i lommen?? (størrelse) Goofey 5775170[/snapback] Utenom vibreringen synes jeg den er fast og fin ja. Litt slark må en vel regne med ved slidefunkjson på mobiltelefon. Går fint ann å ha den i lommen. Tykkelsen er ikke noe problem. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Har selv telefonen og reagerer på slark i byggekvaliteten. Den er litt løs og bevegelig, men anser det ikke som et stort problem. Det som er værre er vibreringen i telefonen. Denne lager stygge lyder og bråker en masse. edit; ett spørsmål: Hvordan viser jeg film på denne telefonen. Går det ann å konvertere store filmfiler til mobilen? 5773336[/snapback] Du kan prøve min filmfil Jeg har brukt Xilisoft 3GP Video Converter. Og husker jeg rett har den filmen jeg la ut 900 kbps video bitrate og 48 kbps stereo lyd. Var bare for å teste men lyden kan ha høyere bitrate. Fps på filmen er max 29 og du må velge rett oppløsning som er 320x240. edit: du kan ha så store filmer som du har plass til. -hsds 5773428[/snapback] Jeg har også lastet den dette programmet;) Men hvordan stiller du inn innstillingene?? Jeg ser bare innstillingene står på siden der, foreksempel: Video size: 176x144 Håper du kan hjelpe meg Lenke til kommentar
BigMomma Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Sir-alex Du trykker på filmen du har lagt til i listen din. Når den er markert, kan du endre på instillingene. Hvilke instillinger bruker dere som blir optimalt med tanke på bilde og filstørrelse? Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Ser at det er Nokia PC Suite 6.6 som følger med telefonen. En nyere versjon er imidlertid tilgjengelig på nettet: Nokia PC Suite 6.7. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå