Gå til innhold

6270/6280-tråden. Tester, bilder, diskusjoner o.l.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
6280 har også bedre videokamera og bedre lyd

Er det stereo høyttaler på 6280?

Da blir oppdatert liste:

Fordel N70:

* Kan legge inn 3. parts programvare.

* Kan lese office- og pdf-filer

* Konstruksjonen virker mer solid

* Kan kjøre multitasking

Fordel 6280

* Raskere (veldig mye?)

* Bedre og større skjerm

* Bedre batterikapasitet?

* MiniSD minnekort (ikke sikkert det er noen fordel sammenlignet med RS-DV-MMC?)

* Bedre videofunksjon

Edit: Mini SD og fjernet bedre lyd

Flere ting som må med?

5769037[/snapback]

jeg syns ikke at n70 er så spesielt treg... så ville ikke sagt det som et så stort minus.

EDIT: hva er batterikapasiteten på 6280 sir alex? er vel bare du som har hatt den i så lenge at du kan si det :p

5769269[/snapback]

Ut i fra min bruke så kan jeg bruke den i cirka 2-3 dager før jeg må lade den, og jeg bruker mobil en del :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg merka overhode ikke noe galt med batterie kapasiteten med min da jeg hadde den! faktisk så var det ganske bra ut ifra hva jeg kan huske! men det spørs jo litt hvor mye du bruker tlf og slikt, sånn som jeg brukte dne endel til 3G for å spille av mine spillelister med musikk på "3" og sånt, og se MTV osv.. dessuten brukte jeg den endel til musikk ellers, da holdt den vel i 2 dager eller noe, men da brukte jeg den MYE!

Lenke til kommentar
* MicroSD minnekort (ikke sikkert det er noen fordel sammenlignet med RS-DV-MMC?)

* Bedre lyd

Flere ting som må med?

- 6280 har miniSD, ikke microSD. (Forvirrende med alle de ulike minnekortformatene)

- 6280 har ikke stereolyd. Du blander kanskje med 6270?

5769084[/snapback]

Forvirrende er det sikkert med minnekort, men du har vel tydeligvis ikke fått med deg at det er stereo på N6280?

Du mener doble høyttalere?

Forvirrende ja.

N6280 har forresten bedre lyd enn N70 på alle mulige måter.

Lenke til kommentar

hoppe rundt omkring? hehe

Den kan spille av video med veldig høy kvalitet i forhold til andre mobiltelefoner :) Ganske så digg! Og høyttaleren er ganske god!

-hsds

edit: den skal kunne spille av.. min har nettopp død 2 ganger de siste 3 minuttene..

Endret av hsds
Lenke til kommentar
Forvirrende er det sikkert med minnekort, men du har vel tydeligvis ikke fått med deg at det er stereo på N6280?

Du mener doble høyttalere?

Forvirrende ja.

N6280 har forresten bedre lyd enn N70 på alle mulige måter.

Da setter jeg bedre lyd inn i lista mi igjen :)

Fordel N70:

* Kan legge inn 3. parts programvare.

* Kan lese office- og pdf-filer

* Konstruksjonen virker mer solid

* Kan kjøre multitasking

Fordel 6280

* Raskere (veldig mye?)

* Bedre og større skjerm

* Bedre batterikapasitet?

* MiniSD minnekort (ikke sikkert det er noen fordel sammenlignet med RS-DV-MMC?)

* Bedre videofunksjon

* Bedre lyd

Noe mer?

Lenke til kommentar

Jeg sendte e-mail til gsm.no og spurte hvor mange 6280 de hadde igjen på lager og fikk til svar at de hadde et par stk. Et par stk som i 2 eller flere mån tro?

Men sendte uansett en bestilling og betalte via nettbank etterpå. Så håper jeg får den til uka. :cool:

Endret av pat-
Lenke til kommentar
Jeg sendte e-mail til gsm.no og spurte hvor mange 6230 de hadde igjen på lager og fikk til svar at de hadde et par stk. Et par stk som i 2 eller flere mån tro?

Men sendte uansett en bestilling og betalte via nettbank etterpå. Så håper jeg får den til uka.  :cool:

5770665[/snapback]

Mener du 6280? eller skal du ha 6230

Lenke til kommentar
Jeg sendte e-mail til gsm.no og spurte hvor mange 6230 de hadde igjen på lager og fikk til svar at de hadde et par stk. Et par stk som i 2 eller flere mån tro?

Men sendte uansett en bestilling og betalte via nettbank etterpå. Så håper jeg får den til uka.   :cool:

5770665[/snapback]

Mener du 6280? eller skal du ha 6230

5770688[/snapback]

Heh... Mente sef. 6280. :blush:

Lenke til kommentar

Hadde egentlig bestemt meg for å boikotte Nokia 6280 pga 3 mnd forsinkelse. Men da jeg var innom et kjøpesenter idag for å bruke et gavekort stakk jeg innom Siba bare for å se om de hadde fått den inn. Og det hadde de. Betalte 3295 kr.-. Syntes egentlig det var ganske rimelig med tanke på at den koster ca 3200 på nettet + porto, så jeg kan ikke si jeg tapte på å kjøpe den i en fysisk butikk.

Telefonen er fantastisk bra! Det eneste minuset jeg har funnet til nå er de to delene som ikke henger skikkelig samen. Og verst av alt: når telefonen vibrerer ved innkomende anrop kan man høre at det klirrer mellom de to delene. Nesten litt flaut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...