hsds Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Jeg tar ihvertfall å lader telefonen nå, gudene vite - kan jo være noe med det. Så får jeg se i kveld eller noe om probleme fremdeles er der. -hsds Lenke til kommentar
Monique Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Jeg tar ihvertfall å lader telefonen nå, gudene vite - kan jo være noe med det. Så får jeg se i kveld eller noe om probleme fremdeles er der. -hsds 5768770[/snapback] Jeg kunne tenkt meg å vite litt om batterikapasiteten jeg da. Hvordan er den? (skjønner at det kan ta en dag og to...eller helst fler før du kan svare ) Hvordan er valgene for vekkeklokken...kan man stille denne for hele uken, altså huke av for x antall dager pr. uke? Hvordan er sliden på din? Hvordan er lyden? Respons på knapper? Og ellers er alt av interesse som omhandler også de "vanlige" funksjonen på telefonen. Takk. Lenke til kommentar
hsds Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) Knappene er bra, en liten ting er at de øverste knappene på "toppen" klirrer på en måte.. vanskelig og forklare hehe.. Sliden synes jeg er veldig bra - merker ingenting til at den er slarkete som folk har sagt før. Hvis du mente lyden på sliden, så er den helt fin. Høres ikke ut som det er noe sand i den som det også har blitt sagt før. På vekkerklokken kan du velge hvilke dager av uken alarmen skal repeteres og slikt. Du kan også velge slumreintervall. Har ikke testet ut så mye av de vanlige funksjonene. Kamera tar litt tid før bildet er tatt. Menyen er flott og enkel. Må nesten gå litt i dybden før jeg kan komme med svar på alle de forskjellge innstillinger og sånt som er på telefonen Huff, der restartet telefonen seg nok en gang -hsds Endret 17. mars 2006 av hsds Lenke til kommentar
cadazzo Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Kjøpte min 6280 i telebutikken i dag. Som tidligere sagt var jeg ute etter en god kamerafunksjon på relativt nært hold - og bare så det er sagt - det har IKKE 6280'en, men det var iflg forhandleren lenge til N80 kom ut så da ble det ny telefon på meg alikevel..... Får heller bruke et digitalkamera så lenge, og bytte den ut til sommeren med en N80 Ellers ser den veldig bra ut. Gleder meg til den er ferdig ladet så jeg får prøvd den ut skikkelig. Har en utrolig bra skjerm ihvertfall. Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Det er godt å høre at den endelig har kommet i butikken. Det ble 3 mnd utsettelse, men hver dag er jo kjedelig å vente. Men men. Den er vel fortsatt like overlegen på markedet nå som den var for 3 mnd siden? Eller er det noen modeller jeg har glemt? Lenke til kommentar
El chico Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) tja si det.. lei av mobilen som vanlig! har de ikke lenge av gangen... fikk lyst på større skjerm da... litt lei alle N70 lydene, det er en fin telefon, beste hittil... 5767988[/snapback] Er det ikke bare å skaffe noen andre lyder til N70'n? Vurderer begge telefonene. Slik jeg ser det: Fordel N70: * Kan legge inn 3. parts programvare. * Kan lese office- og pdf-filer * Konstruksjonen virker mer solid * Kan kjøre multitasking Fordel 6280 * Raskere (veldig mye?) * Bedre og større skjerm * Bedre batterikapasitet? * MiniSD minnekort (ikke sikkert det er noen fordel sammenlignet med RS-DV-MMC?) Hva skal en velge? Edit: MiniSD El chico Endret 17. mars 2006 av El chico Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 tja si det.. lei av mobilen som vanlig! har de ikke lenge av gangen... fikk lyst på større skjerm da... litt lei alle N70 lydene, det er en fin telefon, beste hittil... 5767988[/snapback] Er det ikke bare å skaffe noen andre lyder til N70'n? Vurderer begge telefonene. Slik jeg ser det: Fordel N70: * Kan legge inn 3. parts programvare. * Kan lese office- og pdf-filer * Konstruksjonen virker mer solid * Kan kjøre multitasking Fordel 6280 * Raskere (veldig mye?) * Bedre og større skjerm * Bedre batterikapasitet? * MicroSD minnekort (ikke sikkert det er noen fordel sammenlignet med RS-DV-MMC?) Hva skal en velge? El chico 5768992[/snapback] 6280 har også bedre videokamera og bedre lyd Lenke til kommentar
El chico Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) 6280 har også bedre videokamera og bedre lyd Er det stereo høyttaler på 6280? Da blir oppdatert liste: Fordel N70: * Kan legge inn 3. parts programvare. * Kan lese office- og pdf-filer * Konstruksjonen virker mer solid * Kan kjøre multitasking Fordel 6280 * Raskere (veldig mye?) * Bedre og større skjerm * Bedre batterikapasitet? * MiniSD minnekort (ikke sikkert det er noen fordel sammenlignet med RS-DV-MMC?) * Bedre videofunksjon Edit: Mini SD og fjernet bedre lyd Flere ting som må med? Endret 17. mars 2006 av El chico Lenke til kommentar
cadazzo Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Det er godt å høre at den endelig har kommet i butikken. Det ble 3 mnd utsettelse, men hver dag er jo kjedelig å vente. Men men. Den er vel fortsatt like overlegen på markedet nå som den var for 3 mnd siden? Eller er det noen modeller jeg har glemt? 5768953[/snapback] Nå har ikke jeg prøvd så veldig mange nyere telefoner fra Nokia, så jeg har ikke all verdens sammenligningsgrunnlag, men har vært kjempefornøyd med 6230, bortsett fra for liten skjerm. Prøvde derfor 6600, men holdt på å bli gal av tregheten i menyene der. Vurderte N70, men hørte fra flere hold at denne også hadde en veldig tregget i menyskiftene. Ønsket meg derfor tilbake til serie 40. Og her er 6280 KONGE ! Nå sies det at N80 skal være en raskere symbianutgave, så vi får se når den kommer.... Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 * MicroSD minnekort (ikke sikkert det er noen fordel sammenlignet med RS-DV-MMC?)* Bedre lyd Flere ting som må med? - 6280 har miniSD, ikke microSD. (Forvirrende med alle de ulike minnekortformatene) - 6280 har ikke stereolyd. Du blander kanskje med 6270? Lenke til kommentar
marius16 Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) Likte vekkerklokken på tlf veldig godt, bruker nå en LG P7200 og savner virkelig min nokia, så fort den kommer ut her, skal jeg dra og kjøpe den igjen! elsker virkelig den tlf!! Endret 17. mars 2006 av marius16 Lenke til kommentar
hsds Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 cadazzo har du prøvd å spille av musikk/film? Min går det fint med en stund så bare slår telefonen seg av. Det kan gå 10 minutter før det skjer og det kan gå 1 minutt.. Veldig rart.. -hsds Lenke til kommentar
cadazzo Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 cadazzo har du prøvd å spille av musikk/film? Min går det fint med en stund så bare slår telefonen seg av. Det kan gå 10 minutter før det skjer og det kan gå 1 minutt.. Veldig rart.. -hsds 5769134[/snapback] Ikke noe mere seriøst enn at jeg har testet de forskjellige filmsnuttene som ligger inne som std., samt har lastet over to melodier fra R.Williams. Ikke skjedd noe galt så langt ihvertfall. Utrolig bra lyd forresten Lenke til kommentar
El chico Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 * MicroSD minnekort (ikke sikkert det er noen fordel sammenlignet med RS-DV-MMC?)* Bedre lyd Flere ting som må med? - 6280 har miniSD, ikke microSD. (Forvirrende med alle de ulike minnekortformatene) - 6280 har ikke stereolyd. Du blander kanskje med 6270? 5769084[/snapback] MiniSD heter det selvsagt. Gikk litt fort der El chico Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) 6280 har også bedre videokamera og bedre lyd Er det stereo høyttaler på 6280? Da blir oppdatert liste: Fordel N70: * Kan legge inn 3. parts programvare. * Kan lese office- og pdf-filer * Konstruksjonen virker mer solid * Kan kjøre multitasking Fordel 6280 * Raskere (veldig mye?) * Bedre og større skjerm * Bedre batterikapasitet? * MiniSD minnekort (ikke sikkert det er noen fordel sammenlignet med RS-DV-MMC?) * Bedre videofunksjon Edit: Mini SD og fjernet bedre lyd Flere ting som må med? 5769037[/snapback] jeg syns ikke at n70 er så spesielt treg... så ville ikke sagt det som et så stort minus. EDIT: hva er batterikapasiteten på 6280 sir alex? er vel bare du som har hatt den i så lenge at du kan si det Endret 17. mars 2006 av alex91 Lenke til kommentar
patman81 Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Det følger med en lader, minnekort på 64 mb, endel brukermanualer, en cd med nokia pc suite og litt annet snacks og stereo øreplugger/headset. -hsds 5768673[/snapback] Det fulgte vel med tilkoblingskabel CA-53 også? Lenke til kommentar
hsds Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Det følger med en lader, minnekort på 64 mb, endel brukermanualer, en cd med nokia pc suite og litt annet snacks og stereo øreplugger/headset. -hsds 5768673[/snapback] Det fulgte vel med tilkoblingskabel CA-53 også? 5769299[/snapback] ja jøss det gjorde det og.. så den ikke i farten - hsds Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 ja det er vel tregheten med n70 som er eneste minus... bestilte min 6280 fra gsm.no jeg også. min n70 ligger på auksjon , håper den får en snill eier... kan man slå av/deaktivere utboksen/sendte mld på 6280 ? Lenke til kommentar
hsds Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 ja det er vel tregheten med n70 som er eneste minus... bestilte min 6280 fra gsm.no jeg også. min n70 ligger på auksjon , håper den får en snill eier... kan man slå av/deaktivere utboksen/sendte mld på 6280 ? 5769413[/snapback] Jepp det kan man! - hsds Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå