hsds Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 hihihi.. ifølge gsm.no er jeg den første i norge som har fått denne telefonen ifra de den er DIGG med store bokstaver.. dere andre kan bare glede dere! har hatt den i ca 45 minutter nå Noen som har spørsmål, kom med de! -hsds Lenke til kommentar
eLjay Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 gsm.no har den på lager nå! eidt: snakket med dem nå, de hadde fått inn 70 stk. 70 bare, huff da får ikke jeg min da sikkert, bestillte i går. Sa de noe om når de fikk inn fler? 5768279[/snapback] hvis du har betalt så sender de den i dag, var bare 53 som hadde betalt, og de ble sendt ut nå Lenke til kommentar
eLjay Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 hihihi.. ifølge gsm.no er jeg den første i norge som har fått denne telefonen ifra de den er DIGG med store bokstaver.. dere andre kan bare glede dere! har hatt den i ca 45 minutter nå Noen som har spørsmål, kom med de! -hsds 5768306[/snapback] hva med noen bilder av den? Lenke til kommentar
hsds Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) er så mange bilder av den ute på nett.. pluss at min godeste mor er på fjelltur med kamera.. sorry men jeg kan jo ta noen bilder ute i godværet og se om jeg klarer å få de inn på maskinen? -hsds Endret 17. mars 2006 av hsds Lenke til kommentar
eLjay Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 er så mange bilder av den ute på nett.. pluss at min godeste mor er på fjelltur med kamera.. sorry men jeg kan jo ta noen bilder ute i godværet og se om jeg klarer å få de inn på maskinen? -hsds 5768321[/snapback] yes please Lenke til kommentar
Cazpara Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) gsm.no har den på lager nå! eidt: snakket med dem nå, de hadde fått inn 70 stk. 70 bare, huff da får ikke jeg min da sikkert, bestillte i går. Sa de noe om når de fikk inn fler? 5768279[/snapback] hvis du har betalt så sender de den i dag, var bare 53 som hadde betalt, og de ble sendt ut nå 5768308[/snapback] Jippi nå ble jeg glaaaaad Men jeg har nå egentlig ikke betalt da, bestillte den som postoppkrav, må vel være bra nok det vel?? Endret 17. mars 2006 av Cazpara Lenke til kommentar
hsds Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 jada funker fint det.. jeg og hadde postoppkrav men ville ikke vente over helgen med å få den.. så jeg stakk likesågodt ned der og slapp frakt.. bare noen få km ifra meg Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 hihihi.. ifølge gsm.no er jeg den første i norge som har fått denne telefonen ifra de den er DIGG med store bokstaver.. dere andre kan bare glede dere! har hatt den i ca 45 minutter nå Noen som har spørsmål, kom med de! -hsds 5768306[/snapback] Velkommen etter Lenke til kommentar
hsds Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) Ok ok.. her kommer noen bilder! Jeg er ikke helt sikker på innstillinger osv for jeg har ikke kommet så langt enda.. Er hipps om happs på kvaliteten.. Der var det ihvertfall.. Flere spørsmål er det bare til å komme med.. edit: øhh bildene vises ikke..? brukte den img tingen som forumet har innebygget.. noen tips? edit 2: alex du jukset jo litt da.. edit 3: blir mye edit her.. fant ihvertfall ut hvordan bildene skal vises men de kom jo frem som noen store monstre.. hvordan lager jeg en thumbnail eller noe sånt noe? -hsds Endret 17. mars 2006 av hsds Lenke til kommentar
^Desloch Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Har ikke lyst til å ha noe Entry meny på telefonen.En "mister" jo en valg tast pga dette. 5766171[/snapback] Kan vanligvis ta vekk dette i menyen, altså gjøre Entry-tasten om til en vanlig snarvei. Min 6280 ble forøvrig sendt i dag Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) Ok ok.. her kommer noen bilder! Jeg er ikke helt sikker på innstillinger osv for jeg har ikke kommet så langt enda.. Er hipps om happs på kvaliteten.. Der var det ihvertfall.. Flere spørsmål er det bare til å komme med.. edit: øhh bildene vises ikke..? brukte den img tingen som forumet har innebygget.. noen tips? edit 2: alex du jukset jo litt da.. edit 3: blir mye edit her.. fant ihvertfall ut hvordan bildene skal vises men de kom jo frem som noen store monstre.. hvordan lager jeg en thumbnail eller noe sånt noe? -hsds 5768448[/snapback] Bruk: Imageshack Enkelt Endret 17. mars 2006 av sir-alex Lenke til kommentar
hsds Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 gir bare linkene her jeg.. så får dere se på de selv http://home.no/hsds/pics/Bilde000.jpg http://home.no/hsds/pics/Bilde002.jpg http://home.no/hsds/pics/Bilde004.jpg http://home.no/hsds/pics/Bilde005.jpg tester avspilling av filmer nå.. telefonen takler veldig høy kvalitet Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Noen som har spørsmål, kom med de! Hadde vert fint med et bilde av innholdet i eska: hva som følger med og hvordan det ser ut osv... Lenke til kommentar
hsds Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Det følger med en lader, minnekort på 64 mb, endel brukermanualer, en cd med nokia pc suite og litt annet snacks og stereo øreplugger/headset. -hsds Lenke til kommentar
hsds Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Men, jeg har lest rundt omkring at folk har hatt problemer med at telefonen slår seg av nå og da. Jeg kan dessverre meddele at telefonen min har slått seg av en gang under filmavspilling og en gang under musikkavspilling Har sendt mail til gsm.no hvor jeg har fortalt de dette, men de er jo stengt nå over helgen.. Får håpe dette er bare noe smårusk som ikke gjentar seg! -hsds Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Men, jeg har lest rundt omkring at folk har hatt problemer med at telefonen slår seg av nå og da. Jeg kan dessverre meddele at telefonen min har slått seg av en gang under filmavspilling og en gang under musikkavspilling Har sendt mail til gsm.no hvor jeg har fortalt de dette, men de er jo stengt nå over helgen.. Får håpe dette er bare noe smårusk som ikke gjentar seg! -hsds 5768680[/snapback] Det har vært et STORT problem Derfor nokia måtte trekke tilbake salget. Jeg har hatt min snart en uke, men den har IKKE skrudd seg av en gang Er litt heldig jeg Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 hsds og sir-alex: Hvilken firmware-versjon har dere? (Tast *#0000#) Kanskje sir-alex har en nyere firmware-versjon siden han ikke har opplevd at telefonen har skrudd seg av? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Jeg har firmware: v 03.41 Jeg tror hsds har nyere, siden han har kjøpt den etter meg. Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Jeg har firmware: v 03.41 Jeg har firmware: V 03.60 Merkelig at en skulle oppleve mer problemer med den nyeste firmwaren. Men det er vel tilfeldighetene som styrer dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå