Tor Haakon Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) For 2 dager siden sto det bekrefte 20.03.06 Nå skjønner jeg ingen ting.... Når en dato er bekreftet kan de vel ikke bare bytte dato helt uten videre! Uproft! Trodde MPX var seriøse jeg. Edit: Ser GSM har den inn den 17 Mars. Ellers er det vel ingen annen. Er det noen som vet hvor lang tid det normalt tar før det "store" partiet med 6280`er kommer inn? (de som har forhåndsbestilt får jo først) 2 Uker etter første parti? Endret 15. mars 2006 av Tor Haakon Lenke til kommentar
eLjay Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Hei! Jeg har bestilt fra gsm.no og ringte dem på mandag, da hadde 73 personer bestilt telefonen og de hadde bestilt 250 stk som de hadde bekreftet til fredag 17 mars De kunne desverre ikke love at de fikk sendt ut alle på fredag men de ble sendt ut fredag eller mandag... håper min blir sendt ut på fredag, krysser fingrene for det! Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Vurderer sterkt å bestille gjennom gsm.no. Har Chess King og er ikke så sugen på et dyrt abb. med subsidiert telefon. Chess king er billig.. men har chess 3G-tjenester? På linje med telenor sitt tilbud. Noen som vet? Lenke til kommentar
^Desloch Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Dette ser veldig bra ut Sjekket akkurat bestillingen min hos leverandøren, og nå har statusen blitt endret til "plukkliste", altså at de holder på å pakke forsendelsen. Får se om den blir sendt i dag eller i morra da, eller om de bare tuller der inne. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) noen som vet hvor det er sikrest å bestille den? droppet commit pga. labelen. PS: dere som har denne, kan dere svare på det jeg spurte om for noen sider siden? + er det noe nytt av lyder på den? dritlei n70 lydene nå.... Endret 16. mars 2006 av SUPERJANNE Lenke til kommentar
Cazpara Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Hei! Jeg har bestilt fra gsm.no og ringte dem på mandag, da hadde 73 personer bestilt telefonen og de hadde bestilt 250 stk som de hadde bekreftet til fredag 17 mars De kunne desverre ikke love at de fikk sendt ut alle på fredag men de ble sendt ut fredag eller mandag... håper min blir sendt ut på fredag, krysser fingrene for det! 5761865[/snapback] Det går an å kjøpe uten abonement der ja, den prisen som det står ordinær pris på? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 siden den 6280 er så billig når den er sperret til telenor innepå commit lurte jeg på noe ang. dette. er det grusomt irriterenes det sperregreiene? er det noe dirgre stygge ikoner etc? enn sparer jo mye på å kjøpe sperret da... anyone? Lenke til kommentar
^Desloch Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 siden den 6280 er så billig når den er sperret til telenor innepå commit lurte jeg på noe ang. dette. er det grusomt irriterenes det sperregreiene? er det noe dirgre stygge ikoner etc? enn sparer jo mye på å kjøpe sperret da... anyone? 5764982[/snapback] Vanligvis får man en Entry-logo i oppstarten og et Entry-ikon i oppstarten, ikke noe mer enn det. Ellers er kanskje verkstedet veldig hyggelig og flasher telefonen med vanlig software i stedet (når du har den inne til SW-oppgradering for å fikse bugs ). Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 takk for svar! det virker faktisk som den kun er sperret til telenor uten fjas og tjas med entry. men jeg har skrevet en mail til commit og spurt. den koster jo tross alt 700; mindre... Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Gir du beskjed inne på forumet etter at du har fått svar, Janne? Sitter å tenker på akkurat det samme. Det er jo tross alt 700 kr. Har ikke lyst til å ha noe Entry meny på telefonen. En "mister" jo en valg tast pga dette. Lenke til kommentar
eLjay Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Hei! Jeg har bestilt fra gsm.no og ringte dem på mandag, da hadde 73 personer bestilt telefonen og de hadde bestilt 250 stk som de hadde bekreftet til fredag 17 mars De kunne desverre ikke love at de fikk sendt ut alle på fredag men de ble sendt ut fredag eller mandag... håper min blir sendt ut på fredag, krysser fingrene for det! 5761865[/snapback] Det går an å kjøpe uten abonement der ja, den prisen som det står ordinær pris på? 5764472[/snapback] Ja jeg kjøper uten abonement for 3199,- Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 det skal jeg Tor Haakon! Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Jeg sier dere en ting. GLED DERE Jeg har hatt denne mobilen hele uken nå, og den er konge bra Lenke til kommentar
eLjay Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 noen som har bestilt fra gsm.no som har snakket med dem i dag? ettersom de har 6280 bekreftet inn i dag? sir-alex: hvordan er de to delenes "fit" skrangler det når du har på vibrering eller er det smooth? Lenke til kommentar
El chico Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Spørsmål til Janne: Hvorfor vil du kjøpe 6280 når du har N70? El chico Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 tja si det.. lei av mobilen som vanlig! har de ikke lenge av gangen... fikk lyst på større skjerm da... litt lei alle N70 lydene, det er en fin telefon, beste hittil... Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 noen som har bestilt fra gsm.no som har snakket med dem i dag? ettersom de har 6280 bekreftet inn i dag? sir-alex: hvordan er de to delenes "fit" skrangler det når du har på vibrering eller er det smooth? 5767952[/snapback] Det skrangler ikke nei Det er Smooooth Som du sier Lenke til kommentar
eLjay Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) gsm.no har den på lager nå! eidt: snakket med dem nå, de hadde fått inn 70 stk. Heldigvis har jeg forhåndsbestilt og betalt så min sendes i dag gleder meg som en unge! Endret 17. mars 2006 av eLjay Lenke til kommentar
groov Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Nordialog Skøyen ringte nå, de fikk 6280 inn idag. Dessverre er jeg hjemme med influensa så jeg må vente til mandag før jeg er tilbake på jobb og kan motta den, en ulykke kommer sjelden alene ... Uansett bra av Nordialog, de lovte levering på mandag men kan altså levere alt idag. Lenke til kommentar
Cazpara Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 gsm.no har den på lager nå! eidt: snakket med dem nå, de hadde fått inn 70 stk. 70 bare, huff da får ikke jeg min da sikkert, bestillte i går. Sa de noe om når de fikk inn fler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå