Gå til innhold

6270/6280-tråden. Tester, bilder, diskusjoner o.l.


Anbefalte innlegg

For 2 dager siden sto det bekrefte 20.03.06

Nå skjønner jeg ingen ting....

Når en dato er bekreftet kan de vel ikke

bare bytte dato helt uten videre!

Uproft! :mad:

 

Trodde MPX var seriøse jeg.

 

Edit:

 

Ser GSM har den inn den 17 Mars.

Ellers er det vel ingen annen.

 

 

Er det noen som vet hvor lang tid det normalt tar før det "store" partiet med 6280`er kommer inn?

(de som har forhåndsbestilt får jo først)

2 Uker etter første parti?

Endret av Tor Haakon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Jeg har bestilt fra gsm.no og ringte dem på mandag, da hadde 73 personer bestilt telefonen og de hadde bestilt 250 stk som de hadde bekreftet til fredag 17 mars :)

 

De kunne desverre ikke love at de fikk sendt ut alle på fredag men de ble sendt ut fredag eller mandag... håper min blir sendt ut på fredag, krysser fingrene for det!

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg har bestilt fra gsm.no og ringte dem på mandag, da hadde 73 personer bestilt telefonen og de hadde bestilt 250 stk som de hadde bekreftet til fredag 17 mars :)

 

De kunne desverre ikke love at de fikk sendt ut alle på fredag men de ble sendt ut fredag eller mandag... håper min blir sendt ut på fredag, krysser fingrene for det!

5761865[/snapback]

 

Det går an å kjøpe uten abonement der ja, den prisen som det står ordinær pris på?

Lenke til kommentar
siden den 6280 er så billig når den er sperret til telenor innepå commit lurte jeg på noe ang. dette.

 

er det grusomt irriterenes det sperregreiene?

 

er det noe dirgre stygge ikoner etc?

 

enn sparer jo mye på å kjøpe sperret da... anyone? :dontgetit:

5764982[/snapback]

 

Vanligvis får man en Entry-logo i oppstarten og et Entry-ikon i oppstarten, ikke noe mer enn det. Ellers er kanskje verkstedet veldig hyggelig og flasher telefonen med vanlig software i stedet (når du har den inne til SW-oppgradering for å fikse bugs ;)).

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg har bestilt fra gsm.no og ringte dem på mandag, da hadde 73 personer bestilt telefonen og de hadde bestilt 250 stk som de hadde bekreftet til fredag 17 mars :)

 

De kunne desverre ikke love at de fikk sendt ut alle på fredag men de ble sendt ut fredag eller mandag... håper min blir sendt ut på fredag, krysser fingrene for det!

5761865[/snapback]

 

Det går an å kjøpe uten abonement der ja, den prisen som det står ordinær pris på?

5764472[/snapback]

 

 

Ja jeg kjøper uten abonement for 3199,- :)

Lenke til kommentar

Nordialog Skøyen ringte nå, de fikk 6280 inn idag.

Dessverre er jeg hjemme med influensa så jeg må vente til mandag før jeg er tilbake på jobb og kan motta den, en ulykke kommer sjelden alene ...

 

Uansett bra av Nordialog, de lovte levering på mandag men kan altså levere alt idag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...