Gå til innhold

6270/6280-tråden. Tester, bilder, diskusjoner o.l.


Anbefalte innlegg

Ikke rart du syns den er litt treg...

For det første er bildene i N6270 mye større enn i N7250. For det andre kan N6270 lagre mye mer (større minne)

Da er det naturlig at den vil bruke litt mer tid. Tror du kommer til å angre deg Alex91. Regner med det vil værre mer kvalitet over slider funksjonen til N6280, siden den ble utsatt litt. Kansje den er bedre på andre områder også?... Svenskene skryter

5506222[/snapback]

 

Nei, teknisk er det ikke noe bedre slide-funksjon i 6280 enn 6270. Har prøvet begge. Den er ikke utsatt i produksjon, den er utsatt til Norge pga det enorme oppkjøpet 3 gjorde.

 

-snubbel

5506241[/snapback]

Der tar du feil

Nokia 6280 ble utsatt ifra 4 kvartal 2005 til første kvartal 2006.

Men at den er utsatt til Norge med 3 mnd pga "3" er sant.

 

Hadde forstått det slik at du ikke hadde test den ferdige modelen som nå er shippet til bl.a Sverige.

Når hadde dere besøk ifra han representant ifra Nokia. Nå på ny året?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, branmerkinga på tre er da ikke så stor, det hadde vært værre om det var Vodafone, for vodafone legger inn egne meny systemer med egne farger og egne bilder og regler osv ^^ jeg har nå testa min litt til.. (selv om jeg må inrømme att jeg har sovet det meste av dagen :p ) og jeg er utrolig fornøyd med den, vil komme sterkere tilbake med en tilbake melding imorgen eller noe ^^ :thumbup:

Lenke til kommentar
CellularDude: Har 6270 flymodus? I så fall; hvordan aktiverer/deaktiverer man denne?

5507585[/snapback]

 

 

Den har ikke flymodus i ordets rette forstand, men den kan startes opp uten SIM-kort. Litt tungvint, men det virker.

 

Oppdaget det da vi skulle teste telefonen hos forhandleren, før den ble sendt til service. Jeg hadde tatt ut minnekortet, men den startet opp for det.

Lenke til kommentar
Har fått litt sansen for 6270 nå jeg :love: hadde tenkt å kjøpe Siemens S75, men det virker som den aldri kommer. Noen som har noe tips til hvilken jeg skal velge?

5507936[/snapback]

 

Kjøpte en Samsung D600E i dag. Den kom med PC-programvaren PC Studio 3.0, og den er en meget viktig forbedring mht. betjening av data mellom telefon og PC. Den var dessuten meget innholdsrik, og funksjonene var samlet i ett vindu, som jeg er vant med hos Nokia og etterhvert SE (den programvaren jeg brukte med W550i og W800i).

 

Ennå ikke så god som på Nokia og etter hvert SonyEricsson, men det begynner å ligne.

 

Eneste negative jeg har merket til nå, er at synking av kalenderavtaler ikke inkluderte gjentatte avtaler. Har en slik avtale én gang i uka, og måtte legge denne inn på telefonen, og satt sluttdato ett år fram i tid. Regner med jeg da får dobbeloppføring av denne i Outlook, men har ikke fått testet det ennå.

 

Om PC Studio 3.0 funker med andre Samsung-modeller, vet jeg ikke, men det var i alle fall en gledelig overraskelse!

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar

6280 er mulig å få tak i, uten opereratølås;) Jeg vurderer å importere noen. Men hvis jeg gjør det og det er engelsk språk på de, hvor kan jeg oppgradere den når den kommer til Norge da? ( så jeg får norsk språk)

 

Jeg trodde ikke de hadde kommet uten operatørlås, men i følge mine importkilder er de tilgjengelige :thumbup:

Gleder meg til å få bestilt noen, hva tror dere jeg kan få for den på finn.no, qxl.no osv osv?

Lenke til kommentar
marius16: syns du det ikke er på tide å legge ut en review av 6280 snart? :p :p

 

er bare så spent, om den virkelig lever opp til forventningene vi/jeg har :D

5510657[/snapback]

 

Jo egentlig ^^ men hva vil dere vite da? jeg er ikke noen ekspert på slike ting altså... så tell me what to do ^^

 

PS: jeg har faktisk vurdert å bytte den mot en Samsung D600 noen som synes det er dumt liksom ? jeg kommer nok aldri til å bruke 3G, men jeg veit ikke helt om 3 Abonomanget mitt krever att jeg har en 3G tlf..

Lenke til kommentar

PS: jeg har faktisk vurdert å bytte den mot en Samsung D600 noen som synes det er dumt liksom ? jeg kommer nok aldri til å bruke 3G, men jeg veit ikke helt om 3 Abonomanget mitt krever att jeg har en 3G tlf..

5510726[/snapback]

 

Hvorfor vurderer du å bytte den bort? Hva virker bedre med D600(E), utenom at du aldri kommer til å bruke 3G, for Nokia 6280 virker da som en bedre telefon enn D600(E) på andre områder enn kun 3G?

Lenke til kommentar

- Test også lydkvaliteten i handsfree høytalleren (i forbindelse av radio lytting,

MP3 avspilling og vanlige samtaler. Kvalitet på lyd + styrke).

 

- Lyd kvalitet i samtaler (ikke handsfre) kvalitet/volum?

 

- Lydkvalitet i det med følgende headsettet?

 

- Batteri tiden

 

 

 

Fant forresten ett nytt lyd adapter på nokia.no

Det nye adapteret heter AD-46 og skal vist nok støtte telefon samtaler :thumbup:

Det har også FM-motaker og svar-knapp.

Selvsagt har det 3,5 mm plugg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...