Tor Haakon Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Ikke rart du syns den er litt treg...For det første er bildene i N6270 mye større enn i N7250. For det andre kan N6270 lagre mye mer (større minne) Da er det naturlig at den vil bruke litt mer tid. Tror du kommer til å angre deg Alex91. Regner med det vil værre mer kvalitet over slider funksjonen til N6280, siden den ble utsatt litt. Kansje den er bedre på andre områder også?... Svenskene skryter 5506222[/snapback] Nei, teknisk er det ikke noe bedre slide-funksjon i 6280 enn 6270. Har prøvet begge. Den er ikke utsatt i produksjon, den er utsatt til Norge pga det enorme oppkjøpet 3 gjorde. -snubbel 5506241[/snapback] Der tar du feil Nokia 6280 ble utsatt ifra 4 kvartal 2005 til første kvartal 2006. Men at den er utsatt til Norge med 3 mnd pga "3" er sant. Hadde forstått det slik at du ikke hadde test den ferdige modelen som nå er shippet til bl.a Sverige. Når hadde dere besøk ifra han representant ifra Nokia. Nå på ny året? Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Det er noen få som fikk kjøpt den med 3 i slutten av desember. Regner med at grunnen til at den ikke kommer for fulgt før nå er at alle modellene må brandes med 3-software. Dette er dog bare ren gjetting og logikk Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 var innom telebutikken idag, og 6270 så veldig bra ut! ikke for stor eller for liten og tastene var helt fantastisk men jeg kommer til å vente på 6280, jeg har ventet siden tidlig i november, så jeg klarer nok en månede eller to Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 CellularDude: Har 6270 flymodus? I så fall; hvordan aktiverer/deaktiverer man denne? Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Har fått litt sansen for 6270 nå jeg hadde tenkt å kjøpe Siemens S75, men det virker som den aldri kommer. Noen som har noe tips til hvilken jeg skal velge? Lenke til kommentar
marius16 Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Hei, branmerkinga på tre er da ikke så stor, det hadde vært værre om det var Vodafone, for vodafone legger inn egne meny systemer med egne farger og egne bilder og regler osv ^^ jeg har nå testa min litt til.. (selv om jeg må inrømme att jeg har sovet det meste av dagen ) og jeg er utrolig fornøyd med den, vil komme sterkere tilbake med en tilbake melding imorgen eller noe ^^ Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 CellularDude: Har 6270 flymodus? I så fall; hvordan aktiverer/deaktiverer man denne? 5507585[/snapback] Den har ikke flymodus i ordets rette forstand, men den kan startes opp uten SIM-kort. Litt tungvint, men det virker. Oppdaget det da vi skulle teste telefonen hos forhandleren, før den ble sendt til service. Jeg hadde tatt ut minnekortet, men den startet opp for det. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Har fått litt sansen for 6270 nå jeg hadde tenkt å kjøpe Siemens S75, men det virker som den aldri kommer. Noen som har noe tips til hvilken jeg skal velge? 5507936[/snapback] Kjøpte en Samsung D600E i dag. Den kom med PC-programvaren PC Studio 3.0, og den er en meget viktig forbedring mht. betjening av data mellom telefon og PC. Den var dessuten meget innholdsrik, og funksjonene var samlet i ett vindu, som jeg er vant med hos Nokia og etterhvert SE (den programvaren jeg brukte med W550i og W800i). Ennå ikke så god som på Nokia og etter hvert SonyEricsson, men det begynner å ligne. Eneste negative jeg har merket til nå, er at synking av kalenderavtaler ikke inkluderte gjentatte avtaler. Har en slik avtale én gang i uka, og måtte legge denne inn på telefonen, og satt sluttdato ett år fram i tid. Regner med jeg da får dobbeloppføring av denne i Outlook, men har ikke fått testet det ennå. Om PC Studio 3.0 funker med andre Samsung-modeller, vet jeg ikke, men det var i alle fall en gledelig overraskelse! Endret 27. januar 2006 av CellularDude Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 6280 er mulig å få tak i, uten opereratølås;) Jeg vurderer å importere noen. Men hvis jeg gjør det og det er engelsk språk på de, hvor kan jeg oppgradere den når den kommer til Norge da? ( så jeg får norsk språk) Jeg trodde ikke de hadde kommet uten operatørlås, men i følge mine importkilder er de tilgjengelige Gleder meg til å få bestilt noen, hva tror dere jeg kan få for den på finn.no, qxl.no osv osv? Lenke til kommentar
voluz Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Får sikkert en bra slump i disse desperate dager... Sikkert minst 5 store om du har norsk språk/T9... Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Får sikkert en bra slump i disse desperate dager... Sikkert minst 5 store om du har norsk språk/T9... 5509017[/snapback] Problemet er at det er engelsk språk på de, er det noen steder jeg kan få norsk språk? Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Problemet er at det er engelsk språk på de, er det noen steder jeg kan få norsk språk?Mulig du kan gå til nærmeste Club Nokia-servicebutikk å få den oppgradert der. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 marius16: syns du det ikke er på tide å legge ut en review av 6280 snart? :p er bare så spent, om den virkelig lever opp til forventningene vi/jeg har Lenke til kommentar
marius16 Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 marius16: syns du det ikke er på tide å legge ut en review av 6280 snart? :p er bare så spent, om den virkelig lever opp til forventningene vi/jeg har 5510657[/snapback] Jo egentlig ^^ men hva vil dere vite da? jeg er ikke noen ekspert på slike ting altså... så tell me what to do ^^ PS: jeg har faktisk vurdert å bytte den mot en Samsung D600 noen som synes det er dumt liksom ? jeg kommer nok aldri til å bruke 3G, men jeg veit ikke helt om 3 Abonomanget mitt krever att jeg har en 3G tlf.. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 PS: jeg har faktisk vurdert å bytte den mot en Samsung D600 noen som synes det er dumt liksom ? jeg kommer nok aldri til å bruke 3G, men jeg veit ikke helt om 3 Abonomanget mitt krever att jeg har en 3G tlf.. 5510726[/snapback] Hvorfor vurderer du å bytte den bort? Hva virker bedre med D600(E), utenom at du aldri kommer til å bruke 3G, for Nokia 6280 virker da som en bedre telefon enn D600(E) på andre områder enn kun 3G? Lenke til kommentar
marius16 Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Jeg synes D600 er utrolig sexy ^^ har alltid likt den tlf.. jeg veit ikke hvorfor, men den er utrolig lekker å se på .. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) marius16 skriv litt om dette: hvordan tastene er kvaliteten på mobilen kamera videokamera post noen bilder hvor rask/treg den i menyene hvordan det er å høre på mp3; bra dårlig? osv... sikkert mye mer Endret 28. januar 2006 av alex91 Lenke til kommentar
123456789101112 Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Ja..Det jeg er mest nysgjerrig på er hvordan kvaliteten på telefonen virker. Er den slarkete i de 2 "leddene"(skjerm og tastatur). Virker den veldig "plastikk" hvordan kjennes tastene ut? Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 - Test også lydkvaliteten i handsfree høytalleren (i forbindelse av radio lytting, MP3 avspilling og vanlige samtaler. Kvalitet på lyd + styrke). - Lyd kvalitet i samtaler (ikke handsfre) kvalitet/volum? - Lydkvalitet i det med følgende headsettet? - Batteri tiden Fant forresten ett nytt lyd adapter på nokia.no Det nye adapteret heter AD-46 og skal vist nok støtte telefon samtaler Det har også FM-motaker og svar-knapp. Selvsagt har det 3,5 mm plugg. Lenke til kommentar
marius16 Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Okei, jeg skal ta meg en titt på alt dette og poste ut her ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå