Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

6270/6280-tråden. Tester, bilder, diskusjoner o.l.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

6280 blir kansje bedre på noen pungt, å verre på andre. Umulig å si enda.

Men når 6280 kommer, skal N80 også komme ut(1. Kvartal), og tror du kommer til å bli litt forelsket i den også. Så kjøp 6270 nå, å selg den når N80 kommer :p

Angrefrist er en rett du har til å sende tilbake varen (i samme tilstand som når du fikk den) og få tilbake pengene uten å oppgi noen som helst grunn.

Endret av ViPaZz
Lenke til kommentar

Kommer det en ripe så sier du den var der fra før :innocent:

Neida, vet ikke helt.

Jeg bestilte feil skjermkort en gang, og prøvde det før jeg skulle bruke angrefrist på det. Hadde glemt å koble fra masse styr og sjermkortet kortslutta. Da sa jeg at det ikke virka, og det gjikk helt fint.

Om det kommer en ripe, og du sier ifra at du var uheldig, tror jeg det går helt fint. Spørst hvilken butikk du handler med, og hva humør de som du snakker med har :)

Lenke til kommentar

Ny bildeoversikt på mobilmag:

http://www.mobilemag.ch/?act=tests&id=25981&page=1

Alex91, skjønner hvordan du har det, ikke lett å bestemme seg :)

Mitt råd: glem alt som heter telefoner et par dager, tenk på noe annet, og se deretter hva du egentlig trenger og hva du har mest lyst på :)

Har selv vært fast bestemt på 6280 i flere måneder, men alt tullet med "3" og alle forsinkelsene har gjort at jeg kikker mer og mer på E60. (Har laget meg en dummy i korrekt størrelse for å se hvordan den blir) Lykke til i mobiljakten :)

Lenke til kommentar

men E60 har jo ikke kamera, jeg syns det er greit at en mobil har kamera, vet jo aldri når du får lyst til å ta et bilde ;)

men jeg går for 6270, hvorfor:

fordi mine venner ikke er så opptatt av 3g og videotelefoni, de er mere de enkle som tar det de for :p

og mitt hovedmål med en mobil er at jeg vil bruke den som en mp3-spiller, ta et par bilder nå og da, og at den er brukervennlig. og at det skal være mange nyttefunksjoner, og se bra ut :p

men neste år, sånn ca denne tiden (for da er det gått 12 måneder av bindingtiden min) skal jeg ha 3g og videotelefoni, da her vel de fleste begynnt å bruke det :yes:

så 6270 her kommer jeg :D:p

Endret av alex91
Lenke til kommentar
6. Den er treig. Henger mye overalt. Klarer ikke å holde følge med meg.

5504533[/snapback]

Seriøst? Trodde det skulle være en av de kule tingene med det nye Series 40? Dette er det Amobil.no sa om grensesnittet:

Til tross for penere useende og mer avansert grafikk, er det nye menysystemet til Nokia heldigvis akkurat like responsivt som tidligere Series 40-versjoner, som er kjent for lite forsinkelser. Kjappe menyer har vært et varemerke for Nokia i lange tider, og det er godt å se at finnene satser videre på dette i den nye generasjonen med telefoner.

Hvilken telefon er du vandt til, hvis du mener 6270 er treig...?

Lenke til kommentar

Er vandt med 7250 :blush:

Galleri er spesielt treigt. Skal du blade i bilder, tar det ca 1 sekund før du trykker til neste bilde, før det kommer. Og så skal du i en annen mappe, da må du stå å vente på "Åpner <mappe>".

Men for å si det slik. En gang jeg lånte en mobil til en venn(Bytta sim kort), sa han at den merkelig nok ble mye tregere når mitt sim-kort var i den, eller hans. Så kansje det er sim-kortet mitt som er helt på tryne? :ermm:

Lenke til kommentar

Ikke rart du syns den er litt treg...

For det første er bildene i N6270 mye større enn i N7250. For det andre kan N6270 lagre mye mer (større minne)

Da er det naturlig at den vil bruke litt mer tid. Tror du kommer til å angre deg Alex91. Regner med det vil værre mer kvalitet over slider funksjonen til N6280, siden den ble utsatt litt. Kansje den er bedre på andre områder også?... Svenskene skryter

Lenke til kommentar
Ikke rart du syns den er litt treg...

For det første er bildene i N6270 mye større enn i N7250. For det andre kan N6270 lagre mye mer (større minne)

Da er det naturlig at den vil bruke litt mer tid. Tror du kommer til å angre deg Alex91. Regner med det vil værre mer kvalitet over slider funksjonen til N6280, siden den ble utsatt litt. Kansje den er bedre på andre områder også?... Svenskene skryter

5506222[/snapback]

Nei, teknisk er det ikke noe bedre slide-funksjon i 6280 enn 6270. Har prøvet begge. Den er ikke utsatt i produksjon, den er utsatt til Norge pga det enorme oppkjøpet 3 gjorde.

-snubbel

Lenke til kommentar
snubbel: prøvde du den komplete 6280?  du prøvde vel ikke en test modell fra nokia?

og er tastene og skyvemekanismen mye bedre på '70 en '80?

5506275[/snapback]

Jeg prøvde en ferdig 6280 som en Nokia-representant hadde med seg. Som jeg har skrevet før, er tastene bedre på 6270 enn på 6280. Skyvemekanismen føles identisk.

-snubbel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...