Gå til innhold

6270/6280-tråden. Tester, bilder, diskusjoner o.l.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Samsung D600E Her kommer jeg ;)

 

hvem bryr seg om 6280, så lenge man har samsung?

 

hehe :p jeg avestiller i dag :D

5489901[/snapback]

 

Vil bare advare deg hvis du skal bruke D600 som mp3-spiller. Har testet en D600 nå i noen dager og til min store forskrekkelse når jeg skulle overføre mp3 til telefonen så fant jeg ut at den hadde USB 1.1 overføring noe som vil si at det tar votter og vinter for å fleske over EN låt. Det er for dårlig!

Lenke til kommentar
samma her!  denne skal avbestilles!

 

caddazo: er du helt sikker?  sa han tidligst mars?

5489832[/snapback]

Vet ikke annet enn hva han sa. Han visste faktisk ikke noe om noen enerett for "3", sa bare at de hadde fått beskjed om at den skulle komme iløpet av mars, og at han håpet at dette gikk bra.

 

Synes jo det var noe snålt at han ikke hadde hørt noe om eksklusivitet for "3" da han tross alt jobber for Nokia, - og sitter på kundeservice :p

Lenke til kommentar
Var innom en butikk idag, som visstnok hadde hatt besøk av en rep. fra Nokia i går. De første 1 mill. 6280 hadde gått til en stor "operatør" og derfor var den mangelvare over hele europa. Dårlig sjakktrekk av Nokia, spør du meg. Den er forventet inn i mars, sa de i butikken.

5471941[/snapback]

 

Lese tråden kanskje? ;P

Den store operatøren er da "3", som alle egentlig visste.

 

Jeg har fått sansen for en annen telefon, tror jeg dropper hele 6280 greia jeg også.

 

_

johanf

Lenke til kommentar

Antar at veiledende pris på 6280 passer bedre inn i markedet, når den antagelig en gang i framtiden kommer ut her i Norge og resten av non-3 verden. DET synes jeg lukter svidd. Eller, så kommer utsalgsprisene uten abb. til å bli alt for dyre mht pris vs teknologi

 

Faen at man skulle ha så lyst på denne. Var å sjekka demo'en på Solsiden, gjorde ikke saken særlig bedre.

Lenke til kommentar

Ser at N6280 har havnet under listen "kommende modeler" på nokia.no

Det har vært snakk i at den lå under "aktuelle modeler" igår i denne tråden. Betyr det at 3 ikke får N6280 ennå?

Å til de som har vært i kontakt med kundeservice: har dere fått en begrunnelse til hvorfor de har flyttet N6280 til Aktuelle mod. for så tilbake igjen? Uprofesjonelt spør du meg!

Endret av Tor Haakon
Lenke til kommentar

Legger inn maildialogen jeg hadde med Nokia igår angående 6280. Begynn nederst og les og få dere en god latter:-)

 

[email protected] skrev:

Hei nn

 

Takk for at du kontaktet Nokia Care kundeservice.

 

 

Vi blei idag klar over denne feilen, og etter stort påtrykk fra våre kunder. Har vi nå fått oppgitt at datoen for Nokia 6280 mobil vil være å finne i butikkene i Norge ifra og med mars måned. Din tilbakemelding har blitt tatt til følge.

 

 

Skulle du ha flere spørsmål, ikke nøl med å ta kontakt med oss.

 

Vennlig hilsen,

 

 

Nokia Service Professional

Norwegian Team

Nokia Care

 

 

----------------------------------

 

Jeg hadde visst en ting til...Det blir ingen Nokiatelefon på meg ihvertfall.

 

Jeg trodde faktisk dere hadde et ønske om å selge telefoner, men jeg skjønner nå at det ikke er målsettingen til Nokia....og med den servicen dere her utviser tør jeg ikke kjøpe en telefon av dere.

 

nn

---------------------------------------------------

[email protected] skrev:

Hei nn

 

Takk for at du kontaktet Nokia Care kundeservice.

 

 

Vi kan kun refere til våre internettsider når det gjelder salgsstart på våre Nokia mobiltelefoner. Da dette kan variere på det lokale markedet, andbefaler vi at du kontakter en forhandler. Nokia 6280 mobil, har blitt sluppet ut på markedet ifra Nokia sin side.

 

 

Skulle du ha flere spørsmål, ikke nøl med å ta kontakt med oss.

 

Vennlig hilsen,

 

 

Nokia Service Professional

Norwegian Team

Nokia Care

 

 

--------------------------------------------------

 

Da har jeg ett spørsmål til...

Når kommer denne telefonen faktisk i salg i Norge da?

 

mvh

nn

-------------------------------------------------------

[email protected] skrev:

Hei nn

 

Takk for at du kontaktet Nokia Care kundeservice.

 

 

Vi har notert oss din missnøye med denne mailen du har mottatt ifra Nokia. Det er for øyeblikket ingen etablerte 3-butikker i Norge. Om de kommer eller når de kommer, har vi dessverre ingen oversikt over.

 

 

Skulle du ha flere spørsmål, ikke nøl med å ta kontakt med oss.

 

Vennlig hilsen,

 

 

Nokia Service Professional

Norwegian Team

Nokia Care

 

----------------------------------------------------

 

Hei igjen!

 

Jeg får litt problemer med å ta direkte kontekt med en 3-butikk når dere ikke kan fortelle hvor jeg finner en....Dere kan jo ikke understreke i mailpåminnelsen om at modellen er tilsags at den kun selges i 3-butikker uten å kunne si hvor en slik butikk er....og hvis jeg må til Sverige så er det vel i beste fall veldig missvisende å sende ut mail om at den er tilsags i Norge??

 

mvh

nn

 

--------------------------------------------

 

[email protected] skrev:

Hei nn

 

Takk for at du kontaktet Nokia Care kundeservice.

 

 

Da andbefaler vi at du forsøker å kontakte en 3-butikk direkte. Vi har ingen videre oversikt enn hva vi refererte til. Mulig du må ta turen til Sverige for å finne en.

 

 

Skulle du ha flere spørsmål, ikke nøl med å ta kontakt med oss.

 

Vennlig hilsen,

 

 

Nokia Service Professional

Norwegian Team

Nokia Care

 

 

------------------------------------------------

 

-

 

Hei igjen!!

 

Det var det som var problemet da.... Når jeg søker på "Finn forhandler" finner jeg ingen 3-butikk, derfor lurte jeg på hvor de er lokalisert?

 

mvh

nn

------------------------------------------------

[email protected] skrev:

Hei nn

 

Takk for at du kontaktet Nokia Care kundeservice.

 

 

En 3-butikk er en forhandler av Nokia mobiltelefoner. Legger ved en link over våre forhandlere. www.nokia.no/ på høyreside ser du linken "Finn en forhandler".

 

 

Skulle du ha flere spørsmål, ikke nøl med å ta kontakt med oss.

 

Vennlig hilsen,

 

 

Nokia Service Professional

Norwegian Team

Nokia Care

---------------------------------------

Hei!

 

Jeg fikk mail om at 6280 nå var tilsags i Norge, men kun i 3-butikkene.

 

Hvor finner jeg den nærmeste 3-butikken? Jeg bor i Oslo

 

mvh

nn

Lenke til kommentar

Supert, Jippi, hipphurra og hurramegrundt! :mad::thumbdown::(

 

Blir det bedre nå så får Nokia være Nokia, og jeg kjøper alt annet!

Her har jeg smurt meg med tålmod og ventet og ventet på 6280, mens jeg har gjort tapre forsøk på å holde liv i min gamle telefon.

 

Thank you and goodbye Nokia!

Hello Qtec!

Lenke til kommentar

Rimelig skuff at den kommer i Mars, men det er jo ikke så drøyt lenge til, men ser på www.tre.se at mobilen ligger der, tenker på å reise over til Sverige og kjøpe den, men ser ikke ut som jeg kun får kjøpt mobilen, virker som jeg må kjøpe med et "3" abonnement?

 

EDIT: og til informasjon er Nokia 6280 flyttet tilbake til "kommende modeller" fra "Aktuelle"

Endret av Snoft
Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg fikk mail om at 6280 nå var tilsags i Norge, men kun i 3-butikkene.

 

Hvor finner jeg den nærmeste 3-butikken? Jeg bor i Oslo

 

mvh

nn

5494506[/snapback]

Hm... skulle virkelig tro det var en automatisert dum robot som satt og svarte på e-postene man sender til Nokia. En halvdårlig programmert AI kunne svart bedre og med mer innlevelse - og ikke minst mer informativt. :p

 

Når det er sagt finnes det ingen 3-butikker i Norge, og det vil heller ikke komme i den nærmeste fremtid. (Ettersom satsningen deres i Scandinavia går begredelig, og Norge ikke står på planen før de går med fett overskudd i denne verdensdelen - noe som neppe skjer, isåfall ikke med det første.)

 

Nærmeste 3-butikk er vel i Sverige, og der må du nok regne med at 6280 er låst til et 3-abonnement også. Gudt mulig den er merka med 3-logo også for alt jeg vet, i god Vodafone-stil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...